Måndag 20/11

Idag har jag verkligen haft en slapp dag. Borja dagen med att ga upp vid 9.00 :) Sen at jag frukost, o typ passa barnen, nar mamman duscha. Sen vid 10.30 akte mamman och lilltjejen ivag, sa jag hade lillkillen. Jag mata honom, och titta lite pa Top 20 pa VH1. Efter det tog jag hand om tvatten sen sopa jag och tvatta golvet i koket. Efter det tog jag det bara lugnt och lekte lite med lillkillen :)

Sen kom mamman och lilltjejen hem sa da at vi lunch, Kycklingbaguett :) Sen var jag typ ledig da. Sa da titta jag lite pa film och slappa i mitt rum. Sen gick jag ut pa en promenad. Nar jag kom hem efter den tog jag en dusch. Efter det var det middag. Och nu sitter jag har. Vi kanske skulle te Bierhouse ikvall, men jag vet inte hur det blir. hmm hade varit kul men.

Har skrivit onskelista idag :) stolt och skickat ivag till min familj. Sa jag hoppas ni laser den nu. Och koper mig allt pa listan hehe :P

Fick post idag :):) Ett kort fran Petra, Abbe och Adam. TACK SA MKT! Kortet var jatte gulligt ;)

Vaderprognos: Relativt fint vader. 9.6grader i morse. Sen har det varit upp till 10.9grader. Soligt och ganska varmt. Det foll lite fint regn pa fm. Annars uppehall.

Puss Pyret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback