Oj

Oj, va tiden gar fort, nu har jag varit har i fyra veckor och en dag. Och det kanns super bra :D Trivs som bara den. Men jag far allt erkanna att jag saknar er dar hemma lite. Men jag kommer ju hem om tre veckor :D Ska bli gytt, hehe

Har jobbat idag da, typ sen 9.30 till 17.30. Ska nog ivag och traffa Johan och Harriett senare, vi far se om det.. hehe

Har inte hant sa mycket mer. Min hostpappa har kopt en Webcam, sa nu kan ni dar hemma se mig :D Om ni vill assa.

Vaderprognos: Bla himmel och varmt, 9-12grader. Vackert regn foll mellan 12.35-12.40 Lite blasigt pa Fm, men inte kallt.

Puss Pyret


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej lilla gumman det känns skönt att allt är bra där nere med dig. Jag håller på att putsa fönster samt sätta upp julgardiner så man får lite julstämning här hemma..skall snart iväg och jobba igen men är ledig på torsdag gott....är du ute och kör bil nu eller hur går det?? det skall bli jätte roligt när du kommer hem till jul vi saknar dig faktiskt lite här hemma (lite tomt framförallt tystare än vanligt)...vad det nu kan bero på???hi hi.....Ha det så bra och sköt om dig Love you Många BamseKramar från Mamma och Lasse.

2006-11-28 @ 11:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback