Party

Gud va vi alltid ska skamma ut oss, haha. Igar skulle jag , Harriet och Johan traffas hemma hos Harriet. Vi hade tankt laga middag och se pa film. Men jag var tvungen att jobba over, sa jag at middag hemma. Sen tog jag bussen till Harriet. Vi skulle inte vara hemma, for Harriets kompis, Robin hade ordnat en overraskningsfest for hennes kille som fyllde 21. Sa vi var bjudna dit. Och vi gick dit, nastan helt nyktra.

Iaf vi skulle vara nyktra, eftersom vi ska ut i kvall! Men det var grattist i baren, trodde vi. Men Johan kan ha betalt allt oxa, hmm Pinsamt  Jag traffa nagra irlandare, som var trevliga. Dom bjod i baren. Barntender var jatteknas, vad vi an bestallde shot eller grogg sa fick vi baileys. Fy fan va jag har matt daligt idag! Har blivit battre nu, sa jag ska snart aka till Harriet sa ska vi laga middag, Jag ar skithungrig!

Johan sager att jag och Harriet skamde ut oss igar, inget minne av det, haha! Den ar nagon som har gjort smorgasar hemma hos Harriet i natt. Jag, Johan och Harriet sov dar i natt. Och ingen av oss kommer ihag att vi har gjort smorgasar eller atit, Wierd

Nu ska vi iaf ut ikvall med. For vi hade ju planerat det hela veckan, men sa sop vi igar oxa. Men dom andra tjejerna var inte med igar sa dom vill fortfarande ut ikvall. Vi ska med, men det blir nog en nykter kvall! :)

Skulle ju gatt pa stan idag och kopa julklappar, men jag palla inte riktigt det. Vi akte alla in till stan, men efter typ 30-40min sa tog jag bussen hem. Madde inte allt for bra =P

I morgon blir det nog en lugn kvall, men Bio! Eller vi kanske gar pa dagen. Vi far se!

Puss Pyret


Kommentarer
Postat av: Ramona

JÄVLA ALKIS till syster man har ;O HAHAHAHA

2006-11-26 @ 12:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback