Qube

Shiit vilken gardag :) Forst jobbade jag ju pa dagen, det gick jatte bra som vanligt ler! Det regna igar, for forsta gangen sen jag kom. Sa iaf jag kunde inte gora sa mkt med barnen, sa vi lekte med playdoo, mala, laste, sag lite pa film o sant. Sen lagade jag middag jag ska laga middag torsdag-fredag. Det gick bra, typ aslatt. det var typ wraps som jag bara satte in i ugnen tills dom var klara. hehe

Iaf pa kvallen skulle vi ut, sa efter middagen gjorde jag mig ordning o tog bussen ni till stan :D Dar mote jag Sanna, Linnea o Harriet. Sa gick vi till ngn pub, ingen aning om vad den hette hehe. Iaf dar var det skit kul, mkt folk o sa :) Sen gick vi till Sannas pojkvans lagenhet, o drack annu mer ler. Sen gick vi till Qube, en natt klubb i stan. Shiit  va kul vi hade dar, Vi dansa o drack, Hade verkligen kul :D
Sen tog vi en taxi hem. o sov, typ hela dagen hehe. Sov till tva :) Sen drog vi in till stan, o kaka. Det var gott, var ju skit hungrig. Aven fast vi at pa donken innan vi akte hem. Fatta att dom inte har Mc'feast har pa Irland, det ar ju helt sjukt! Sa jag fick ata BigMac :( Men jag var vralhungrig, sa det gick ner!

I kvall ska jag da vara barnvakt, far se hur det gar. Men det blir nog inga problem. Dom gar typ nar lilltjejen somnat, sa da har jag bara lillkillen o han gor inte sa mkt direkt haha, sover mest o ater. Sa ikvall ska jag se mina filmer som syrran o mamoo skickat :) "Ten things I hate about you", "Moulin Rouge", "Den basta sommaren" & "Lilja forever" Riktigt najs!

Pussar Pyret

Fan kom pa att jag glomde vader prognos:
Gardagen: Regn mest hela dagen, inte osregn utan bara regn 13.9 grader hela dagen. Uppehall pa kvallen!
Idag: Uppehall, ca. 13 grader hela dagen. Mulet. Lite blasigt o kallt pa kvallen!
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback