sovmorgon :S

Brukar ga upp vad halv nio, eller da ska jag vara pakladd o komma ner, sa aven idag. Jag vakna vid 8 nar klockan ringde, sen tryckte jag pa snoze. Trodde jag Vakna o kolla pa klockan 9.17 Shiiit, Panik! Jag hoppa upp ur sangen o slangde pa mig klader, o sprang ner. Som tur var, att mamman var ledig idag, o lillkillen har blivit sjuk sa hon skulle till lakaren med honom. Sa jag behovde inte jobba morgonen. Puuh

Sa jag skulle ta lillkillen vid typ halv tva, nar dom andra skulle ivag o bada. Sa nar mamman akt i vag med lillkillen till lakaren, strax efter att jag kom upp. Sa at jag frukost, sen tvattade jag mina klader. Sen tog jag en dusch, slappa lite. Innan dom kom hem vid lunch. Rakade ju aven farga mina klader Fan inte bra, men men det far ga. Det var ju bara tva trojor sa det ar lugnt. Och som om inte det skulle vara nog, sa igar kvall nar vi varit pa Bio, nar jag kom hem gick jag pa toa.. och va hander da? Jo min gylf gar sonder, Sorry Mamoo men du far sy pa jul :) Sa nu har jag ett par byxor mindre att anvanda o tva trojor mindre.

Bion var iaf ROLIG. Vi sag Borat den var bra, men som jag o Harriet sa, vi blev lite besvikna, trodde ju att man skulle sitta o skratta hela filmen, men det gjorde vi inte.. Men det basta var ju att dom parkerat pa retard-platsen HAHA Bara jag o Sanna som fatta :D Det var ju bara jag, Harriet o Johan som skulle gatt, men Lisa o Sanna dok oxa upp :D Ju fler desto battre. Och till helgen ska Harriet bli full som en Aggbulle haha :D

Assa Sanna o Johan tyckte inte det var bra att jag o Harriet traffats, haha dom tycker vi pratar for mkt. Eller iaf Johan. Jag o sanna pratar ju typ lika mkt, haha :) Trevliga vanner jag skaffat mig. Shiit va vi garva igar, efter filmen. Vi stod o snacka, utanfor salongen for vi skulle inte at samma hall. Iaf vi snacka typ girl-stuff o Johan ar ju kille. haha Det var kul!

Idag har det inte hant sa mkt, jag passa ju lillkillen forut. Han sov nar hon akte, sen typ en kvart senare vakna han, nar jag skulle vacka honom for att mata honom :D Iaf han at lite, sen somna han i min famn, sen somna aven jag hehe :) Sen vacktes vi av min mobil, Mamman ringde o kolla sa allt var OK. Sen somna lillkillen om, men inte jag. Jag kolla lite TV. O nu har mamman kommit hem med lilltjejen. Sa jag ar ledig o sitter har.

I kvall, sa ska jag vara hemma. Ar inte 100 pa om jag ska passa barnen. Mamman o pappan kanske skulle ivag o kolla pa ngt, typ nar barnen somnat. Sa det ar lugnt. Har inga planer for i kvall iaf. Men i morgon ska vi nog te Puben, o fredag vet jag inte om Linnea skulle ha middag, annars blir det utgang. Eller sa blir det utgang pa Lordag :D

Vaderprognos: Regn, regn, regn hela dagen lang! Mellan 9-11 grader. Lite vindpustar, nu ar det morkt 17.36 =/ Vintern ar pavag

I morgon blir det lang-dag, ska ha bada barnen fran 8.30-17.00-17.30 Ska aven laga mat i morgon. Far se hur det gar. Hmm tror det gar bra, eftersom jag ar PYRET ;) Aven fredag blir lang-dag. Men lordag-sondag ar jag ledig :D Men sen borjar det ju om igen, hehe

Maste borja med julklappar snart, vad vill ni ha? Jag vet knappt sj vad jag vill ha. Hmm En digital kamera iaf, en bra sadan. Garna med skrivare sa jag kan skriva ut mina kort pa en gang ;) Klader, Pengar, Sex & the City boxen alla avsnitt, Pirates of Caribean 1 & 2, Tarzan tecknad version. Aterkommer med en langre lista, om jag kommer pa fler saker! :D

Maten ar snart klar sa jag far sluta, for den har gangen! Msn ikvall for er som vill :)

Pussar Pyret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback