Svar till er i Sverige

:) Hejsan

Det ar verkligen jatte roligt att lasa alla era inlagg, men eftersom ni inte skriver eran mail eller ngt annat sa kan jag inte svara till er personligen sa jag tankte svara er alla har is :)

Ok, hmm vad fraga ni nu igen hehe
Jag har annu inte gett mig ut i traffiken, pappan i familjen ska ta med mig ut dar det inte ar sa mkt traffik, kanske i morgon, eller pa sondag. Far se hur det gar, om det gar bra sa kan jag anvand en av deras bilar om jag vill. Hmm ska bli spannande. Hor av mig om hur det gar senare!

I familjen ar dom fyra stycken, Tva barn Grace 3ar o Brian 9veckor. :) o mamman o pappan ar 38 bada tva :) Dom ar jatte trevliga o det f unkar jatte bra med spraket, dom tycker faktiskt att min engelska at valdigt bra, sa det ar kul.Trodde det skulle bli problem, men det har det inte blivit annu :)


Har ett eget rum, med Tv, Video, DVD o Stereo :) Jatte bra, sa nu kan jag lyssna pa Per, Hakan o Bjorn, hur ofta jag vill :) Sangen ar jatte stor o underbar att sova i. Har bara varit har, snart en vecka men trivs redan. Ska in till stan om en timme o traffa Sanna, Som ar en svenska aupair fran Sthlm. Hon ar hos en familj inte sa langt fran mig. Hon umgas med tva andra svenska aupairer har i Cork :)


Va roligt att ni vill komma o halsa pa mig :) Jag far ha en person i taget har, bara tjej kompisar, inga killar tyvarr ;) Men en liten bit fran huset sa finns det tva B&B som ar ganska billiga, typ 200:- /natt sa det ar inte sa farligt.

Beccy nu vill jag vet allt, vem ar han med massa tatoos? Var har du traffat han? O vad ska gitte o peter gora i KINA ?? Ska ni inte fira jul hemma??

For alla som inte last, eller uppfattat sa kommer jag hem den 22 Dec, o aker tillbaka den 1Jan :) Da kan ni ringa hem till mig o sa far vi se till att ses. Kommer ga till Casa juldagen :) Med Lella, Bella, Sonja, Em o kanske Ronja.. Alla far garna komma dit :) Vore kul

O ni som annu inte fatt mitt nya mobil nummer har: +353 870577214
Det ar sa dyrt att skicka sms sa jag kan tyvarr inte skicka numret till alla. F-lat for det. Men har har ni det. Ni kan ju alltid sms mig nar ni har trakigt..Da blir jag glad :)

SLEM vad har du nu gett dig in pa? Ska du soka Aupair du med? eller vad har du gjort? Vore gor kul om du kom till Cork oxa :) Det ar verkligen fint har.. Hur gar det med andreas?

Kara Mamoo Det ar klart jag fixar det, jag ar ju din dotter hehe :) Ursula trodde att vi pratade jatte lange igar. For du ringde ju sen efter typ en halvtimme ringde du igen, Men jag var ju pa mitt rum da, sa hon trodde vi pratat i en timme hehe :)

Nu kommer jag inte ihag vad ni har fragat mer, hmm men jag far val aterkomma, antar jag

Puss Pyret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback