Tacos och Blarney :)

FAN Jag hade skrivit super mkt, sa rakade jag ta bort allt! Javla skit, Irriterad som fan.

Hitta precis en super bra knapp, läs texten här:

Igår var jag ute o körde med pappan, Det gick jättebra. Vi körde typ till centrum, eller inte in. Men det var mkt traffik där iaf. Familjen har en jätteliten infart till deras hus, o jag har bestämt att jag ALDRIG ska backa in där, för typ man får plats med en bil. O jag vill ju inte krascha deras bil. O när vi kom till huset när vi hade varit ute en stund, typ 30-40min. Så säger han: Då ska vi se hur det går for dig att backa. Så det var ju bara att backa in. O det är ingen liten bil. som min Opel i Sv, Utan en stor. Det gick superbra! Jag klara det på första försöket, jävligt stolt! =P

Efter det gick jag till Douglas, där jag skulle möta dom andra. Vi gick in o handla mat, Jag, Linnea, Ellinor, Johan och Harriet. Vi handla massa tacos, o vi åt massa tacos men inte allt :) Vi lagade maten ihop, o när vi stod där i köket så tänkte jag, Fan va bra det har känns, det känns lixom, Jaha nu ska vi typ ha en "tjejkväll" i sverige. Asså det kändes så svenskt. Johan var ju med så det var inte riktigt tjejkväll, men en del tjejsnack iaf hehe, stackars Johan. Vi hade jätte trevligt. Vi prata hur mkt som helst, Jag o Harriet mest så klart, sen Johan :D Linnea var jätte trött. Tiden bara gick, vi möttes upp och handla vid 17.00 när vi titta på klockan nu var hon 00.00, Shiit va tiden hade gått. Vi börja duka undan sen gick alla hem, för alla var trötta efter fredagen. Jag stanna för jag skulle sova hos Linnea, Så jag slappa gå hem mitt i natten, är inte super långt men orka!  Vi låg o prata te 02.40 sen somna vi.

Jag gick upp vid 9.30. Stackars Linnea hade ju hand om lillkillen, eftersom hennes hostparents är borta denna helgen. Han hade vaknat vid 06.00. Men hon hade fått honom o sova lite till. Så hon gick upp vid typ nio tror jag. När jag gått upp ringde jag Harriet, för vi skulle till Blarney. Hon skulle hämta mig vid elva så jag o Linnea åt frukost o plocka ordning efter dagen innan. Sen vid elva kom Harriet. Hon, Jag o Johan skulle te Blarney. Sanna, Søren o Sannas föräldrar skulle med oxå. Vi åkte till en borg, där det finns en sten som man kan kyssa, man typ hänger ut från borgen.
http://www.blarneycastle.ie/pages/stone
Det var en man som bodde där för jätte längesen, han pratade tydligen ganska mkt, så man ska kyssa stenen for att typ få den egenskapen. Jag o Harriet behöver ju verkligen den! :D

Efter det åkte jag, Harriet o Johan o hyrde film. Sen gick vi till hans B&B och såg på Davinci koden. Det var en bra film, men lite svårt att hänga med ibland. Men sevärd! Efter filmen så snacka vi lite, sen körde snälla Harriet hem mig, TACK! Efter jag kom hem har jag pratat lite med min hostmam o sen ätit middag, som dom sparat till mig :) kyckling, roasted potatis, brun-sås o morötter =P Och sen har jag suttit här!

I morgon ska vi nog te Bierhous, det är en av dom svenska killarna som har en tävling dar varje måndag och han ville jattegärna att vi skulle komma dit, och man ställer ju upp :) Så det blir nog så. På dagen ska jag ha barnen en stund. Så det blir inte sa mkt jobb i morgon :) sköna måndagar

Väderprognos: Regn, v
äldigt mkt regn. Ingen bra dag att åka till Blarney på, men va fan! Har väl varit ca. 6-9grader idag, skulle jag tro. Kanske 3 i morse. Det har börjat bli kallt på morgnarna nu. Det var frost på  bilarna i torsdags. Blåsigt som fan oxå, och kallt idag!

Puss hej
Pyret






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback