Trosor och vykort ;)

Idag har jag inte gjort sa mkt, hade lillkillen fran 9-13.00. Da gjorde vi inte sa mkt, lekte lite :) Eller a ni fattar. Sen strax innan tolv, gick vi o hamta lilltjejen fran skolan. Sen vid ett kom mamman hem. O vi at lunch. Efter det var det dax for lilltjejen att aka till dansen. Sa mamman tog med lillkillen dit. Sa jag var ensam och ledig :) Sa jag akte in till stan och gjorde nyttiga saker: Lamna in mina stovlar for omklackning, kopte vykort och frimarken, kopte trosor pa Penneys :) Sen tog jag en kaffe med Mark. Sa ringde mamoo :D

Efter
det skulle jag ta bussen hem, sager bara javla traffik! Satte mig i bussen 17.16 var hemma 18.00, brukar ta tio minuter. Men det var sa har: Efter typ en kvart att jag satt mig, fick vi byta buss, for bussen vi satt pa kunde inte kora, det var sa mkt traffik. sa vi fick ta en annan buss som kunde ta en annan vag. Men det var sa javla mkt traffik att det tog 30min hem :( Paminn mig att aldrig aka fran stan den tiden igen, ok?!

Sen var det middag: Lassagne, sallad och pommes. I sverige skulle vi bara haft sallad till, men inte har, knappa irlandare :) Sen fick jag passa lillkillen lite nar mamman lade lilltjejen och pappan gjorde sig ordning for att aka till dublin. Han kommer hem torsdag kvall igen. Vid halv atta korde mamman mig till stan dar jag skulle mota upp tjejerna+Johan. Vi mottes pa Old Oak, en bar i stan :) Jag drack faktiskt ingenting, Mamoo ;)

I morgon sa ar jag typ ledig fram till em, sa pa morgonen ska jag folja med nar mamman lamnar lilltjejen pa skolan, sen ska jag kora ner till Monkstown, dar Sanna, Harriet och Lisa bor. Ska traffa Sanna och Harriet pa fm. Sen vet jag inte vad som hander. Pa kvallen kanske vi ska se pa film! aterstar att se :)

Vaderprognos: Vackert regn foll pa morgonen, annars uppehall hela dagen. Relativt varmt upp till 11 grader ca. Fint hostvader, skulle man kunna saga ;)

Nej, nu ska jag skriva vykort och se pa Greys anatomi, som jag har lanat av Sanna! :) Sen blir det natten!

God Natt Pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback