Landat i Dublin

Hej alla i Sverige
Nu sitter jag pa flygplatsen i Dublin o vantar pa nasta plan som ska ta mig till Cork.
Det ar varmt vader har nere. Varmare an sverige. Kanns skont att vara har.
Ar verkligen excited att traffa familjen. Hoppas min vistelse har blir bra. Jag lovar att halla er dar hemma uppdaterade. Lite storande att de inte finns a a o, haha :)

Planet gar om ungefar en timme, lite mindre. Sa jag far sitta har o vanta. Ska nog kopa mig ngt att ata. Ar lite hungrig faktiskt. 

hmm vad hander i sverige da? Det ar jobbigt att skriva, for tecknen sitter inte pa samma plats som dom gor i sverige. Sen ar de svart att komma i hag att de inte finns a a o. Vill hela tiden skriva de, men dar dom brukar sitta, sitter de nagra andra tecken.. men jag ar ju snabblard sa jag lar val mig snart. de ser helt sjukt ut nar man inte skriver med a a o. Ar kanske svart for er o lasa oxa ??

nej nu far jag sluta ska forsoka hitta ngt att ata.. Ha de sa bra ni nu kan, utna mig hehe

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback