Börjar vi bli gamla?

Ojoj, va kul det är och farligt när man vet hur man ändrar header och annat. Håller på hela tiden. Blir nog inte kvar så här som det är nu, allt för länge :P

I fredags baka jag födelsedags tårta till Stina. Med lite hjälp från Harriet. Den blev god! Sen åkte vi till carrigaline, där vi har bott denna helg :D Vi festa i fredags, i Carrigaline. Först förfest hemma hos Sandra, sen vidare ner till centrum. Och in på puben "The corner house" Det var Stina, Harriet, Sandra, Kevin och jag. Snäll Allan körde oss ner. Så tog vi taxi hem. Var hemma ganska tidigt och i säng när klockan var två. (börjar vi bli gamla och grå? Stora frågan denna helg) Lördag vakna vi vid halv nio ungefär, Harriet kom in till mig och Stina, sen låg vi i sängen alla tre och tjöta fram till halv elva. Tänkte åka ner och käka pizza när klockan var nio, men insåg att det var nog inte öppet. Så vid elva ungefär åkte vi ner till centrum, tyvärr var det fortfarande stängt :( Så vi gick och handla lite saker till senare. Då vi tänkte grilla. Det blev kyckling, supergott. När pizzerian öppna var vi på plats och åt frukost/lunch :P Sen tillbaka hem till Sandra och kolla på när hon skulle hoppa, även Kevin hoppa. Och båda vann pris :)
Sen skulle Stina åka och hämta Mark och köra hem honom, jag följde med. För jag behövde hem till mig och hämta kläder inför utgång på kvällen. Hem till Stina först, duscha. Vidare till stan med Mark och sen till mig. Hämta grejer och vidare till Carrigaline. Där Harriet och dom andra vänta på oss. När vi kom tände vi grillen och börja grilla kycklingen. Jag hade gjort en supergod marinad på MASSA rödvin och vitlök, lite salt och peppar och grillkrydda; som Sandras mamma skickat från Sverige :) Det blev jättegott. Sen var det bara att börja dricka; vin/bål/öl/smirnoff Ice :D

Vidare in till stan, dit vi tog bussen. Väl inne gick vi till Clevers (tror de stavas så) Stanna inte så länge där inne, utan gick vidare till en pub bredvid Cubins. Där dansa jag och Harriet :D Hade jättekul där inne. Senare gick vi till AdBróg men efter en stund gick vi, värsta takistället. Alla såg ju höga ut. Så vi gick till donken istället :P Sen vidare till en taxi som tog oss hem. Var i säng även denna natt klockan 02,00. När jag kom in till rummet och skulle hoppa i säng, låg Harriet och Stina redan och susa så sött :D

Idag gick jag inte upp fören elva-halv tolv :P Gick upp och åt frukost med Stina. Plocka ording i rummet vi "bott i" Sen gick vi ner till ridbanan med Harriet. Snacka med Sandra och kolla på ponny-ridning, eller det var en hopptävling med ponnysar. Dom hoppa jättehögt och dom som red var kanske 6-8-10år gamla. Jätteduktiga! Sen åkte vi in till stan, leta parka-plats typ superlänge. Sen gick vi och kika runt lite, inte så mycket. Avsluta med en kaffe på choklad cafét. Sen stod vi vid bilarna i över en timme och snacka. Innan Stina körde hem mig. Här hemma har jag ätit lite och fixat bloggen. Nu ska jag snart sova :) Ramona fick du kortet? GRATTIS ännu en gång :)

Pussiknull ;)

Kommentarer
Postat av: Ramona

Thihi ahh tack för kortet dt var jättefint :) Nu kommer vi om två dagar och då förväntar jag mig en tårta (A) haha ;P älskar dig <3

2007-04-23 @ 16:48:55
Postat av: MAMMA

Hej skriver en liten kortis skall rusa iväg till jobbet sen vidare till Irland i morgon jätte kul.Hoppas allt är bra med dig roligt att få träffa dig i morgon.Kramar Mamma Love You

2007-04-24 @ 11:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback