Morgonen

Stina var här i morse. Och nu är jag ensam med Brian. Urs tog Grace med sig ut. Så vi ska gå till dammen nu och sola och mata ankorna :D:D Snart åker Harriet hem :(:( Men först ska vi fira våra födelsedagar, i morgon blir det fest och på Lördag. Supa supa supa, ska vi göra. Hehe. Nej jag har inte blivit alkis, eller kanske lite ;)
I eftermiddag är jag ledig, då ska jag allt pallra mig in till stan, by foot :)
Igår var vi ute hos Sandra och kärde friskis och svettis i 50min. Shit va otränad man är! Det får vi ändra på! Sen fika vi, kladdis och kanelbullar, Mmm :P Kanske inte så smart, but who cares? Iallafall var inte hemma fören tolv eller ett, usch va trött jag var i morse. Men men nu är jag allt lite pigg. Nu måste jag börja röra på mig, Linda kanske ska med :D

Pussar på er alla i sommar vädret :D


Kommentarer
Postat av: Petra

Ny look på bloggen *gillar*
Du är assnygg i din nya frisyr, passar dig perfekt!
Hoppas att du får en bra helg!
Kramiz Petra

2007-04-19 @ 21:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback