Sen kväll

Vet inte varför jag ska skriva, eller vad jag ska skriva. Kände bara för det. Är faktiskt inte trött, konstigt för att vara mig. Eftersom klockan är halv elva. Men de kan bero på att vi körde friskis & svettis i går kväll.
Slutade ju klockan två-halv tre idag. På eftermiddagen hade jag bara Brian så vi gick till dammen och mata ankorna. Sen när jag slutat gick jag in till stan (hurtig som jag är) kika runt lite, köpte lite saker på vibes & scribes. Sen gick jag hem. Duktigt va? Varm var de, Underbart! Lite brun har jag allt börjat bli ;) Hur går de för er svenskar? När jag kom hem gjorde jag inte så mycket. Softa, nu har jag tagit en dusch och plockat ordning i mitt rum.

Nu är de bestämt, jag ska med familjen till frankrike första veckan i september. Dom stannar två veckor, men jag stannar bara en vecka. Sen om jag åker till Sverige och besöker er, eller om jag åker hem andra veckan; Vet jag inte. Det får sommaren utvisa ;)

Väderprognos:
Lite kallt i morse, trodde faktiskt det skulle bli en grå dag när jag gick upp. Men va fel jag hade. Vid tio tiden börja det klarna och molnen försvann. Solen visa sig, och framemot eftermiddagen var det riktigt varmt och soligt. Knappt några moln på himlen. 21c som varmast.

Nu då? Vad händer i mitt liv nuförtiden, hmm? I morgon ska vi FESTA. Stina fyller år. Vi ska ut till carri och förfesta. Sen vet vi inget mer, får vi se i morgon eller nåt :P Först ska jag ju jobba på dagen. Har båda barnen och kanske Mary-ellen på förmiddagen, eller morgonen. Stina ska nämligen klippa sig, och jag erbjöd mig att ta lilla Miss.Trubbel ;) Så slipper hon följa med till salongen, kan bli jobbigt.
Harriet och Euan brukar ju komma på fredgar, men i morgon blir det nog inte så :( Harriets SISTA fredag :´( Hon måste vara hemma för den där jävla handlingen kommer mellan 10 o 12. Kan man inte bara säga en tid? Nej mellan en massa jävla timmar. Men vi ses ju på kvällen iallafall, och då ska vi FIRA :D

Fick VÄRLDENS sötaste anka från Urs. Hon fick en massa gosedjur/leksaker/kläder etc. från någon hon kände, Men Grace har så OTROLIGT mycket sånt, så hon slängde ganska mycket, men jag fick ANKAN :)

image164

ÄR HAN INTE FÖR SÖT? jättegosig ;)

PETRA: Tackar, jag kände att det var dax för lite förnying. Både på bloggen och håret. Det var faktiskt Urs som klippte mig, och bestämde hur det skulle vara. Jag fick ju givetvis säga vad jag ville oxå. Men jag är supernöjd, verkligen. Alla tycker jag är så lik dig nu. Jag tycker jag är lik mamoo. hehe. Ha det super! Love you. Kramar

Ska jag sova nu då? Eller, är ju inte så trött. Kan ju läsa lite. Fick en bok av Harriet "På det fjärde ska det ske" Det är ju vi då: Stina, Harriet och Jag. Trion på Irland, hehe :P God natt nu: Sverige, alla jag känner, och er andra som jag inte ens vet existerar. Dröm sött ;)

XX er egna speciella, lite knasiga, galna PYRET




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback