Blogga?

Orkar inte, har ingen inspiration :S Har jobbat idag. Vi var på chuckies i två och en halv timme i morse; Jag, Urs och barnen. Sen var Urs brors fru där med deras barn och Urs syster med barn. Så vi var ett gäng. Sen efter lunch har jag mest SOFTAT. Har ätit middag nu, och ska snart dra till Stina. Väntar bara på att Dec ska komma hem så att jag kan åka. Tänkte ta hans bil! tihii. Men måste kanske packa om jag ska sova hos Stina. Vet inte om jag ska, men kanske. Aja nu kom Dec. Ska vika mina kläder och sen dra.
KYSS

Kommentarer
Postat av: stinis

gullet, nu ar helgen slut och verkligheten borjar igen, for nagra dagar iaf och sedan ar det helg igen! =D Tack for en kul helg! hejja london! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback