Dagen i allmänhet och gårdagen :)

Igår kväll då lova jag Urs att jag skulle hjälpa Dec att lägga barnen för att hon var tvungen att åka till hennes bror.
Men sen lade hon Brian och Dec hade Grace och Ita kom över och ville att jag skulle följa med på en promenad med hennes hund. Så jag gick, för Dec sa att det var OK. Sen ringde Urs och var lite arg, för att jag gått och hon behövde åka och båda barnen var vakna. Oops! Men jag kom hem fem minuter efter att hon ringt, så hon kunde åka och Dec lade Brian och jag och Grace kolla film Happy feet och pussla :) Sen kom Ita över och Dec tog över Grace och lade henne. Och jag och Ita åkte på bio med Nina och Britt :) Vi såg Evan almighty, en bra film. Ganska rolig på vissa ställen, dock är den lite orealistisk på vissa ställen, men ändå värt pengarna :D Efter filmen körde jag hem Britt och sen åkte jag och Ita hem till oss, hon bor ju på andra sidan gatan :P

I morse var det upp klockan åtta för att köra Dec till jobbet. Efter det vek och strök jag tvätten som fanns. Sen tog jag och Ursula barnen till chuckies, var där när klockan var halv elva och åkte inte fören strax efter tolv. Åkte hem och åt lunch, sen så gjorde vi mest ingenting hemma. Innan vi åkte och hämta Ursulas mamma vid två, körde henne till boule-class. Sen spendera vi eftermiddagen på mahon point, tänkte köpa en massa saker, ville köpa en massa saker men klok (!?) som jag är kom jag hem tomhänt ;) Åkte och hämta Dec efter jobbet, sen hem och käka middag och nu har jag softat i solen och skrivit tre vykort som ska postas i morgon (om jag får tid) Sitter just nu och väntar på Ita, vi ska ta en promenad i det fina kvällsvädret :)

TACK tack tack takt tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack TACK
Mamma och Ramona (Lasse m.familj!?) för godiset som jag fick på posten idag. Det var supergott! Dock är jag den enda som gilla lakriset i familjen, mer till mig :) Grace och Brian ÄLSKA bilarna, hehe. Love you ALL! Puss & Kram
TACK tack tack takt tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack TACK

I morgon ska jag ta och åka till Nina på förmiddagen och på eftermiddagen åker jag nog till Ita och barnen, kanske Britt och hennes barn kommer oxå, ju fler desto roligare. Och på fredag ska jag på FEST. Dom ska ha överraskningsparty för Alan som fyller år. Ska bli kul :) Får ju göra passa på nu när Stina är ute ur landet, HAHA. Skojar bara, Saknar henne! :( Kom HEM! Snart ses vi, och nästa vecka ska vi spendera tiden tillsammans! Förstått?! Pyret och Stina gifta i fjorton år eller? Nope bara vänner ;)

Puss o Kram alla, nu ska jag bättra på solbrännan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback