FOTA

Idag var vi FOTA. Åkte vid kvart över elva i morse, och kom inte hem fören fem. Så nu har vi haft middag och jag slappar lite :P
Stina och barnen var med på FOTA, det var jättetrevligt. Vi hade med oss lunch och picknicka lite bland djuren. Och vädret var KANON, shiit det var jättevarmt och skönt, soligt och blå himmel hela dagen :D Har nog fått lite färg, eller jag vet inte ;) Ska ut och gå med Ita senare, när jag lagt Brian och så. Trevligt i det fina vädret!

I går kväll kom Stina hit :) Jag gjorde mikrokola till henne, Mmmm va gott det var! Vi satt bara och tjöta en massa hela kvällen, sen åke hon hem vid strax efter elva. Sen låg jag och läste i nästan en timme innan jag somna, och i morse behövde jag inte gå upp fören åtta. Urs gick och lade sig och sov i två timmar. Så väckte vi henne sen. Så vi städa badrummet på nedervåningen, och byggde ett hus, och busa lite :)



image228

Visst är dom fina djuren :)
Nu ska jag lägga Brian, hörs sen eller i morgon! Sussa sött, det ska jag. PUSS

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej hej sitter och jobbar vid datan så tänkte skriva ett par rader till min Älskade dotter Pyret.Det verkar vara full rulle på Irland, såg på det senaste kortet du hade lagt ut på bloggen att du hade kortare hår har du klippt dig igen samt en annan färg Jätte Läckert du är jätte fin i det....du har fått en Ny Look...
Jag skall hälsa från Bodil och Stefan till dig. Här i Sverige har vi ganska så fint väder idag det är vindstilla 20 grader varmt ganska så skönt,men det märks att hösten är på väg,men det är ganska skönt det också jag tycker att hösten är underbar med alla färger samt att det blir ett sånt lugn det finns inga måsten då.Skall gå och dricka kaffe sätta mig en stund på balkongen och njuta lite,sedan fortsätta med jobbet.Du får ha det så gott så hörs vi i helgen jag ringer dig lördag eller söndag.Många Bamsekramar från Mamma och Lasse Love You.

2007-08-23 @ 11:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback