Jag har ont i benet :(

Fy fan säger jag bara! Gör ont som tusan, vet inte vart jag ska ta vägen, och jag känner nu att det sakta men mycket säkert börjar smitta av sig på andra benet oxå, så snart kommer jag ha ont i båda benen. Asså det gör så ont att jag skulle vilja hugga va benen, för att slippa smärtan. Och de värsta är att jag kan inte somna när jag har så ont. Usch och jag som ska jobba i morgon, lär ju vara dödstrött! :S

Ska spendera hela dagen uppe hos Ita i morgon, tidig morgon till eftermiddag. Blir till att äta lunch där. Trevligt! Ska kolla om inte Britt och hennes barn vill komma över oxå. Låter ju nästan som att jag har mina egna barn och vi ska träffas, typ mamma träffar med våra små änglar :P haha, men dom är ju mina egenligen :) Förresten gav Brian ägg idag, han ville inte sluta äta. hehe. Sötplutt!

Och jag saknar Stina! Jag dör här snart, det är tråkigt utan dig! Lämna mig aldrig :P Blir ju fan mentalt störd här, träffar barnen dag ut och dag in. Var så otroligt trött på Grace idag, orka inte med henne. Vi hade lite bråk och hon sa "I´m not talking to you anymore" sen prata hon med mig minuten efter iallafall då sa jag de: "I thougt you weren´t talking to me anymore" Då sa hon "I mean after lunch I´m not talking to you anymore" Vad kan jag säga, jag älskar den ungen! Men ibland, för en sekund sådär vill jag bara försvinna ;) Jo det kallas kärlek på hög nivå <3 ett år till, HUR ska jag kunna lämna dom?!
Nej det tänker vi inte på nu, Den stora fråga är HUR ska jag och Stina någonsin klara oss utan varann? ;)

Det gör så ont, la la laa. Vet inte vad jag ska göra. aj aj aj. Ni fattar inte hur ont det gör! :S

XX

Kommentarer
Postat av: Harriet

jag då...?

Postat av: Lella!

Hej tjejen!
Hur är det med dig?
Fan snart är sommaren över här. Men det har typ inte vart någon värme alls. :( NU har jag börjat jobba igen efter semestern. Tråkigt! Vill va ledig mera. Jaja... Hoppas du mår bra o trivs:D Kramar vännen

2007-08-10 @ 16:59:57
URL: http://gabri.blogg.se
Postat av: Petra

Jo, JAG vet precis hur du känner gumman...
Har den smärtan jag också, med jämna mellanrum..

2007-08-13 @ 22:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback