jag sitter ju här och dricker rödvin ;)

En vanlig söndag, jajemen! Det är Pyret de. Nej jag ska snart sova. tror jag Men det är ju väldigt gott. Gratis är ju gott. Det var faktiskt så att Ursula ville att jag skulle avsluta flaskan åt henne, det var ju bara ett glas kvar så jag offra mig. Tyckte jag förtjänade det faktiskt, efter en låååång dag i solen. Underbart! Har nog fått lite färg idag :D

Gud va jag svamlar, hehe. Sry! Btw, mamoo jag har fört över pengar till dig idag. Hoppas det räcker. Du kan väl slå en pling i veckan? Du skulle ju ringt i helgen sa du :( men det är Ok. Har funderat förresten (kors i taket) och jag skippar nog att gå en kurs, är superbra för CV:et och grejer men jag har egentligen inte råd, och är inte så sugen längre. Tror jag :S

Petra mm precis jag får komma till dig, tyvärr är jag pank :S Tycker faktiskt att det är ganska tråkigt att ingen kommer, men så är det väl när man flyttar. Vill man träffa någon så får man se till att det händer. Man får ta saken i egna händer så att säga ;) De löser sig, jag går ju inte under jorden. Jag har ju Stina :D

Nej nu ska jag göra något som jag hade tänkt jag skulle göra klockan nio, men sen gick jag ut och gick med Ita så jag tänkte göra det klockan tio, men sen kom Urs med ett glas vin och nu är klockan elva och jag ska gå upp, borsta tänderna och SOVA. Jobb i morgon igen. PUSSAR, och glöm inte säga hej! :P

Kommentarer
Postat av: Alexandra

det var ju lagom för din ålder nu ju ^^ fan jag blev 6 år äldre.. *fnisasr* görs då? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback