Middag

Igår jobba jag på förmiddagen, gjorde inte så mycket. Gick och posta ett brev det var allt, sen städa vi badrummet och jag strök lite. Sen på eftermiddagen gick jag till affärn och sen kolla jag lite TV och storstäda mitt rum, så det är jättefint :)
Sen när Declan kom hem igår åkte jag till Stina :) Var där vid halv sju och åt middag vid halv nio ungefär, Det var jättegott! Sen satt vi och prata en stund innan jag åkte hem vid halv elva. När jag kom hem lade jag mig och läste en liten stund innan jag somna. I morse var jag faktiskt inte så trött när jag vakna. Gick upp vid åtta och när jag kom ner fråga Urs om jag kunde körs Dec till jobbet, eller jag var tvungen om jag ville ha bilen idag. Så jag fick gå upp och klä på mig, sen körde jag honom, och när jag kom tillbaka åkte Urs till jobbet. Jag käka frukost och sen duscha jag. Sen åkte vi till Monkey maze var där i typ en och en halv timme tror jag, sen åkte vi hem och fixa lunch. Hade lunchen ute idag :) för solen är framme emelanåt så det är inte så kallt, bara lite blåsigt. Det kom världens vindpust så vårat parasol som vi har till bordet flög upp i luften och över våran mur och in på grannens trädgård, så det ligger där nu :P Får be Dec gå och hämta de senare, kan ju inte lämna barnen ensamma här och om jag tar med dom kan jag inte få med parasolet tillbaka eftersom jag måste bära Brian.

Vet inte vad jag ska göra nu i eftermiddag, tänkte åka till Stina men hon visste inte om vi kunde komma för en timme sen och nu messa hon, och dom kan inte komma hit och det är försent för oss att åka dit. Så vi kanske åker till lekparken, Grace vill det! Jag vill inte det men har inga bättre förslag. Det finns inte så mycket mer och göra. Så det får väl bli parken eller baka kanske, hmm?!

Ikväll ska jag nog softa, lägga mig tidigt. Känner för en promenad just nu, men vet inte om jag orkar det senare :S Kanske borde börja packa ikväll oxå, åker ju på lördag. Lite svårt att veta vad jag kan packa ner bara. hmm Äh det får bli i morgon istället, eller en annan dag :)

Nej nu vill jag göra banankaka, vi har gamla bananer som vi borde göra slut på eftersom vi åker på lördag och jag är sugen på banankaka :) Så det får det bli! Måste bara pissa först. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback