Pepparkakor :)

Idag är det den 11Dec :) Och jag kommer hem om inte mindre än TIO DAGAR :)
Bakade ju pepparkakor med barnen i fredags, men det fanns deg kvar så jag har bakat några nu, luktar ljuvligt :P Tråigt att göra det ensam bara, och det är inte rikigt samma sak som hemma. Men det funkar ju, man får göra det bästa av situationen bara :D

Idag jobbade jag bara fram till lunch ;) Grace var i skolan så jag passa på att städa badrummet och lekrummet. Tvättade även fönstrena i lekrummet och köket, både inne och ute :) Sen strök jag lite. Och det var typ vad jag hann innan lunch.

I kväll blir det till att softa antar jag. Bara sitta och inte göra något :) I morgon kommer Stina och Mary-ellen tidigt. Stina ska klippa sig klockan tolv, så hon ska dumpa Mary-ellen innan dess. Sen kommer väl dom på lunch antar jag.

Mamma: Fick du mitt sms? Har du bokat tid? Vore snällt om du kunde göra det. Du vet ju när jag är tillgänglig så att säga :P

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback