Snö snö, underbara snö ;)

I fredags jobba jag, helt ensam :( eller nästan iallafalll. På morgonen tog jag barnen ner till dammen och mata ankorna (lyckades även förstöra min kamera, så har ni inte köpt julklapp till mig ännu vill jag ha en ny ;P) Vi var ute i en och en halvtimme innan vi gick hem och gjorde lunch. Sen sov Brian och jag fixa lite i huset medan Grace lekte. Sen kom Stina och Mary-ellen över en stund innan vi körde mina barn till Ursusulas syster, Helen. Sen åkte vi in till stan och lämna Mary-ellen hos Yvonne innan vi gick och blev sminkade. Sen åkte vi hem till mig och åt middag och drack vin :) Ursula kom hem med barnen när vi ätit färdigt. Jag och Stina gick upp på mitt rum och kolla på film och slappa lite innan vi skulle ut. Drack lite martini och gjorde ordning oss, behövde ju inte sminka oss så det gick ganska snabbt.
När vi var klara gick vi ner och kolla på alla juldekorationer som familjen satt upp, och granen var även uppe :)

Vi tog tio bussen in till stan och gick till Long Island och tog en drink, sen gick vi till Clancys för att säga hej till Michael. Sen till Bailey, där vi träffa tyska brudarna som vi dansa med ett tag innan vi gick över till Cubins och dansa :) Dom hade en snömaskin där inne så det snöa på oss och Stina och Pyret var lyckligast i stan :) Sen gick vi över till Michael igen när dom stängt och sa hej då innan vi åkte hem till mig och sov. Vakna vid fem av att min lur ringde, eller Stina vakna och väckte mig. Somna om iallafall, eftersom jag missa samtalet.


Gick upp vid elva, duscha och hade brunch. Vid halv ett åkte Declan iväg för att plugga lite så vi tog barnen till Mahon point och köpte dom sista klapparna, och sen åkte vi hem och gjorde Grace ordning för hennes simskola, Frank kom och hämta henne kvart i tre. Jag och Stina tog Brian in till julhysterin i stan :) Gick omkring och myste i all hysteri och köpte en och annan julklapp. Var hemma hos mig strax efter fem och Ursula hade middagen på till barnen.
Vi kolla lite film innan vi beställde Kines mat med Ursula och Declan. När vi ätit åkte vi på bio; We own the night inte riktig en film i våran stil. Men den var helt ok. Sen tog vi en sväng till stan för att kika lite. När vi var där inne tänkte vi "'Äh ska vi dra och dansa" Så vi åkte hem till mig och bytte om, sen åkte vi in till stan igen och gick till Cubins och dansa lite :D Hade jättekul, även fast vi bara drack redbull *hehe* Det fanns ju snö och julmusik :P

Var hemma vid halv tre och somna ganska fort för att sedan vakna tjugo över sju i morse av min telefon :) Det är något vist med natt och tidiga morgon samtal ;)

Idag har vi bara slappat hela dagen. Låg i sängen och kolla på Youtube fram till två innan vi orka ta oss upp och åka in till stan. Kolla runt lite och tog en sista kaffe på insomnia. Sen åkte vi hem och gjorde middag. Dom senaste fem timmarna har vi legar i min säng och kollat på Dh. Stina har åkt hem nu och jag ska nog snart sova. FYRA ARBETSDAGAR KVAR :) Sen bär det hem till Sverige.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lella!

Ja visst det måste vi göra:) Vilken dag va det du skulle komma? Kramisar

Postat av: Ramona

BRING ME "I LOVE BOYS PANTS" WHEN YOU GET HOME!! ;O

2007-12-18 @ 22:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback