Bakfull, som satan :(

Drack for mycket igar, som vanligt. Eller vad sager ni i Sverige? Visst ar ni lite forvanade? :P
Stina plocka upp mig strax efter halv nio. Vi akte och kopte en flarra vin, Eller Stina kopte cola. Hon skulle vara nykter. Iallafall vi kom in till stan och gick upp till danskarna. Dar satt; Sanna, Helena, Soren, Jon & Danni och drack :) Sen kom aven Lars-Kristian. Och efter de kom Sandra och Harriet :) Vi spela nagon typ av ol-spelet tror jag ;) Iallafall Jon och Soren hade bestamt sig for att fa mig full, vinflarran var slut pa kort tid. Sen drack jag lite grogg och grejer.
Sa var de nagon som kom pa den bra-iga iden att ga ut och dansa pa Cubins. Sa vi begav oss dit, Stina som korde akte hem, orka inte stanna langre, hon har varit sjuk i veckan :(
Vi hade super-kul pa cubins Dansa och drack, och tjoa och allt man ska gora ;) och lite till. Dom stangde tva sa vi begav oss mot bilen. Harriet skulle kora Sandra till Carrigaline och jag skulle hem till mig. Men vi bestamde oss alla for att aka hem till Sandra och sova dar.

Javla skor, som gjorde ont och grejer sa vi gick barfota jag och Sandra. De osregna sa vi blir val sjuka, haha. Sa gick vi in pa "adult-store" haha. Killarna dar inne vart generade som tusan, hehe. Sen nar vi narma oss bilen sag vi en vag-kona i en kundvagn, den stuva vi in i bilen och begav oss till Sandra :) Nar vi kom till Sandra at vi lite mat, GOTT ;) Sen prata jag lite me Johan "Pyret,jag ar trott" "Jag ar sjuk" Han ar TRAKIG! Och lite smygbog tror jag, hehe
Sen somna jag fort i sangen med Harriet. Och klockan nio i morse, var det bara att kliva upp. Men sprangande huvudvark och skit. Men jag kom upp, halvsleten! Harriet skulle till frissan sa hon skulle kora hem mig innan. Dec vart forvanad nar en full/bakfull sleten Pyret kliver innanfor dorren 9.30 pa morgonen, haha ;) "Har du ens sovit inatt?" "Ga upp och lagg dig nu ;)" "Vad ska vi gora med dig?" haha :D Pinsamt, Nae vara? hehe
Somna ganska fort, efter tva alvedon. sen vid halv ett ringde Harriet och fraga hur det var med mig. "E jo ganska bra tror jag" Somna om och vid ett ringde Stina och jag gick upp och tog en dusch. Kaka lite frukost sen akte jag in till stan och traffa Sara. Som ar fran Lidkoping, HALLA nara mig ju :P
Vi satt pa Donken i typ tva timmar, haha eller nagot och bara snacka. Sen gick vi till Pennyes och jag kopte mig en rosa bag :) och ett natt-linne jattegulligt. Sa akte Sara hem och jag traffa Sanna och Helena. Vi gick lite pa Pennyes. Sen pa lite andra stallen sen akte jag hem.
Fick en morgonrock av Urs :) Rosa Glad Pyret! Sen laga jag makaronistuvning och hot-dog till middag :) De vart gott, men inte som i Sverige :(

Skulle kolla pa melodifestivalen, gar ju kolla live pa SVT. javla SVT sager jag bara. De var jattemycket strul, hacka som tusan :( Sa jag sag bidragen, och stangde ner!
Fan, jag ville ju se de. Men sa ar de val. Ska kolla pa Stockholm Live nu istallet :D

Vaderprognos: Regn, regn, regn fy fan va trakigt vader. Inte super-duper-uber-kallt iallafall. Men ingen sol och bara gra himmel :(

Bokat resa hem till kalla sverige nu :D Fick lana pengar av Mamoo, TACK! Love you <3 Ska aka hem till syrrans dop den 3mars. En wekend i Sverige, hehe
Skulle ladda upp en massa bilder pa pixbox, men har inte tillrackligt med plats :( Sa de far bli fler framover. Har en javla massa. Fran fredag nar Harriet och Euan var over. Fran torsdag nar vi var nere vid dammen och fran igar nar vi festa och gud vet allt vi gjorde :P

Nu ska jag se Stockholm Live. Eller nagot annat ata lite kanske. Kan alltid ata hur mycket som helst dagen efter ;) Inte bra kanske, men va fan vem bryr sig? INTE JAG,och de ar min kropp om ni inte visste ;P

Pussigull och nyp i stjarten ;)
pyret <3


Kommentarer
Postat av: Antonio

Very nice site! Good work. http://www.sessit.port5.com

2007-02-27 @ 19:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback