BARA TILL PETRA =)

P.s Alla far lasa :) D.s

Haha, negerbollar med Adam, Lycka till :) gjorde med Grace, sager bara KLADDIGT! :) I kvall blir det kladdis, Urs har ju varit pa Weighwatchers idag och gatt ner. Sa ikvall ska iallafall jag synda :P
Det forstod jag, jag vet synd att inte alla forstar sant. Men midsommar, nastan hundra pa att jag kommer ;) Vad jag onskar mig i fodelsedagspresent? Hmm good question! Bockerna: Sju sorters kakor, var rutiga kokbok. Desperate houswife box 2 sasongen, scrap saker, klader, pengar, smink! ; foundation, puder, ogonskugger, penslar, rouge. svensk mat ;)
Kommer inte pa nagot mer nu! Men skriver sa fort jag kommit pa nagot!

Love you Syrran!
Kramisar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kladdis, mmmm va gott!
Vad bra att du önskar dig saker, alla andra som fyller år och man frågar bara; ingenting *suck*
Ska nog hitta ngt fint åt dig ska du se...
Ska snart åka hem från jobbet, är supertrött idag.
Imorgon åker Abbe till Alperna och jag å Adam blir själva i 12(!) dagar.
Ha det!
Kramelikramisar

2007-03-01 @ 16:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback