det blir ALDRIG som jag tankt mig

Igar tog jag en dusch, nar jag slutat. Och vi atit middag och allt. Sa vid strax efter atta gick jag ner for att kolla pa tv. I pyjamas och mysbyxor, hela kitet ;) Tankte kolla pa Americas next Top Model. Men Harriet hade andra planer for mig :P Hon ringde mig vid typ 20.20 och fraga om jag ville ga pa BIO, Sjalvklart staller man upp ;) hihii Sa det var bara hoppa i klader igen och bege sig till mahon Point. Var duktig och gick dit :D Sa vid nio traffades vi pa BION, vi sag Notes on a Scandal; En kvinlig larare borjar pa en ny skola, dar blir hon intresserad av en elev (15ar) Blir van med en gammal tant som ocksa ar larare pa samma skola, tanten ar jatteknas, typ besatt. Sen far alla veta om lararinnan och eleven och hennes aktenskap haller pa att rasa. Knasig,svara ord,konstig,bra,rolig,trakig,dalig Kan inte bestamma mig for vad jag tyckte, var inte bortkastade pengar men ingen jag vill se igen, Ar nog en av alla tusen filmer man MASTE/BOR se innan man dor!

127346-82
 

Sen korde SNALLA HARRIET hem mig, vi var utanfor mig vid typ 23.15 men sen satt vi i bilen och prata om massa saker, sex & killar var val huvudamnet :D HAHA Iallafall vi satt dar och prata och helt plotsligt vart klockan alldeles for mycket, men sa kom vi pa nagot mer att saga. Sa jag gick inte in foren 01.50 ca. Oj oj Stackars Harriet som behovde kora hem mitt i natten :( Sry!

Idag gick jag upp 7.50 Usch va trott jag var, funderar nu pa att ga och lagga mig, men da kommer jag sakert inte somna i natt och da ar jag jattetrott i morgon me :( Ah HATAR att vara trott!
Hade Brian pa fm sa jag passa pa att stada hela koket och Tv-rummet; damma, torka av alla bankar och sopa golvena och skura golvena. Sen sa kom Urs hem och sa gav jag Brian lunch, sen akte dom ivag till Monkey maze. Sa jag ar ensam, ska ga bort till banken strax och satta in lite pengar, och fora over till Mamoo!
Prata med Brorsan idag ocksa, han ringde nar jag stada :D Han kommer i mars en vecka. Jag ska boka hans biljett pa torsdag!

I morgon borjar jag inte foren efter ett, eller Urs ska till lakaren med Grace, sa jag ska aka med dit bort och passa Brian under tiden, typ ta en promenix om vadret tillater! Pa Fm ska jag och Harriet gora lite research pa B&B och hostel och sant. Ska kolla Turistbyran ocksa. Hennes pappa och lillasyster kommer i mars och mamoo, Lasse & Ramona kommer i april sa vi ska leta billigt boende!

Vaderprognos: Uppehall fram till lunch sen kom en skur, nu ar de torrt igen! 10.7c Himeln var ganska gra i morse, men borjar spricka upp nu. Blir nog en bla himel i morgon! :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback