Frissan *igen*

Nu har jag kommit hem fran frissan :) Varit dar och fargat hareti idag, igen. Urs tyckte jag skulle ga ner och fixa. Sa nu ar det bara en farg. Helgfargat! Riktigt snyggt:

127346-98127346-97


Det vart inte sa stoor forandring men anda en liten :) Jag ar nojd iallafall. Nu kommer jag snart hem :D Ska packa ikvall, tjihoo!
Och sen ska jag se pa Stockholm Live i kvall. Ska namligen vara lite barnvakt. Eller Urs & Dec ska till gymmet och fraga om jag kan passa barnen da. Eller dom sover ju. Hon fraga om jag hade nagra planer och jag sa nej. Ska ju bara packa sa :)

Nej nu far jag allt gora nagot vettigt, eller? Funderade pa att gora kladdis idag, men gor nog det i morgon istallet. For Urs ska ju till weightwatchers pa morgonen!











PUSSSSSSS pa er alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback