Hakuna Matata

I natt spydde Grace, sen Urs. Sa det ar sjuka familjen har. Fast Grace mar bra nu, Brian ar lite sadar. Men Urs ar helt vack! Hon kom hem efter sina arenden och sov i typ tre timmar. Usch hon ser inte ut att ma bra! Stackare. Jag ar iallafall frisk nu :D Gott

Hander inte sa mycket i veckan, ska spara pengar. Och Dec ar inte hemma i kvall, i morgon kvall, Onsdag kvall eller fredag kvall. Sa de blir nog lite jobb pa kvallarna, inte sa mycket men! Och lordag-sondag ska dom ivag till Limmerick sa jag ska ha Brian fran Lordag em till sondag em/kvall!
Sa da blir de rave-fest hos mig :) Eller inte, hehe. Nej men brudarna kommer over, sa ska vi laga mat ihop. Och Stina har bestamt efterratt kladdkaka eller hur ar de Bruttan? ;) Till middag har vi inte bestamt annu, vi hade vara ideer. Men vi far se!

Jag har ett nytt motto; HAKUNA MATATA :) & Allt som hander pa Irland, Stannar pa Irland!
bra va ;) sa lever jag nu! Och de ska jag fortsatta me!

Nu blir det snart middag, tror jag. Eller jag far fixa idag. Urs ska nog inte ha, och hon orkar inte gora ordning heller sa! Men de fixar Pyret :)

Vad har jag gjort idag? Vikit tvatt, strukit tvatt, tvattat klader, fixat lunch, bytt Grace sangklader, ska byta mina senare, tagit hand om barnen, sett lite pa tv, suttit vid MSN. Fatt Mika-Grace Kelly fran min Rikard ;) TACKAR! Superskon lat, Lyssna!
Sen har jag inte gjort sa mycket mer tror jag. Stadat lekrummet lite, eller mest plockat ordning! Ska stada golvena i morgon :S

Leker livet med dig? Mitt liv leker med mig ;)

Xx Pyret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback