Hej Mamoo :) & Lasse & Ramona

Har ar allt bra. Japp jag fick min lakris TACK SA MYCKET! Underbart gott :P Jag lar ta med bara mat tillbaks hit efter dopet ;) Japp glasogonen ar jattebra, men den dar rengoringsfilten ar kass, dom blir ju fan inte rena, bara flotiga :( Men de loser sig.
Idag har vi inte gjort sa mycket; Jag och Walle, vi var inne i stan och kolla lite (jag kopte mig ett par skor, vita & rosa, typ gympaskor) Nu ar jag hemma for att ata middag, ska tillbaks till Walle sen, sa ska vi pa bio. Vet inte vilken film annu, men de far vi se :D
I morgon vet jag inte vad vi ska hitta pa, han vill fa med mig ut att sprina LYCKA TILL WALLE! :D:D Eller vad sager ni? ;)
I morgon kvall ska han iallafall komma hit och ata middag, Urs bjod honom :)
Nej nu far jag sluta, Dec ar pa ingang = Middasdax :P
Har inte kollat nagra nya B&B. Finns nog inget billigare. Har du kollat med Ryanair? Vi hors snart igen, Och de ar inte langt kvar tills jag ar back in sweden ;) Ni hamtar mig pa Save eller?
Ok va kul att du ska sy klanningen :D Vill hem och se honom och ata gratis mat, haha. Dom fraga om jag ville sjunga. Hmm det far vi se, hehe
Alskar er! Och jag har inte glomt er! Ni ska se mitt rum, alla bilder pa er sitter ovanfor sangen ;) Vad kul for Ramona att hon fick in och jobba och att det funka bra, familjeforetag? JA!

Love sincerely
Pyret

Kommentarer
Postat av: Reneeo Pelle

Kul att se din sida. Det går ingen nöd på dig. Det är roligt att du trivs på den Gröna Ön. Vi hinner nog att hälsa på dig innan du kommer hem till Grästorp. Men alvarligt talat e onte Irland bättre än Grästorp (hahaha)
Kramar från oss båda.

2007-02-14 @ 20:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback