HÖG pa livet ;)

Det ar jag idag! Vakna i morse och det var inte sa jobbigt att ta sig upp ur sangen! Kladde pa mig och gick ner. Mina oron kliar och halsen varket, och sen har jag lite mensvark oxa Men utover de ar jag pa Topp-humor idag, kanner mig verkligen nojd med mitt liv och vad jag har astadkommit hitills, ska astadkomma annu mer!
Jobbar ju idag, har inte gjort sa mycket. Malat lite med Grace och sen var Stina over med Mary-Ellen. Grace har fragat efter Mary-ellen haela veckan och nar hon val ar har leker hon knappt med henne! Ah blir sa trott pa henne ibland, hon kan vara sa bortskamd! Sen kom harriet over en svang och prata lite. Hon ar ju ledig!
Gjorde potatismos och fisk till lunch idag, till mig assa! Grace skulle aldrig smaka. Det var supergott :) sen har vi varit pa affarn och handlat mjolk och nu ska jag gora nagra hallongrottor som jag kan ta med till Harriet i kvall nar vi ska gora PIZZA :P

Hors sen eller nagot!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback