Jag har

Om ni vill veta lite mer om mig ;)

(x) Varit kär - alldeles for manga ganger
( ) Fått sparken
( ) Varit i knytnävsslagsmål - nej men blev nerslagen
( ) Rymt hemifrån
( ) Blivit arresterad
(x) Börjat gråta av en film
(x) Börjat gråta av en låt
(x) Hånglat med en främling
( ) Gått på en blinddejt
(x) Ljugit för en kompis
( ) Varit kär i en lärare
(x) Skolkat
(x) Haft sex med en medarbetare
( ) Varit hög
( ) Gått hem från stan klockan fem på natten
(x) Spytt i en bar - pa toaletten dock
( ) Varit kär i någon av samma kön
(x) Varit nykter när alla andra varit fulla - Tråkigt!
( ) Åkt snowboard - Bara skidor, vill dock testa! Lule med Harriet och Stina?
(x) Tagit smärtstillande - Nar jag stuka benet
(x) Legat på rygg och sett molnen flyga förbi
( ) Haft sex med någon av samma kön
(x) Gjort en snöängel
(x) Hoppat i en vattenpöl - Det gor jag fortfarande ibland :)
(x) Fuskat när du spelat spel
( ) Åkt dit för att ha tagit tjack
(x) Somnat i skolan/på jobbet - Pa jobbet & skolan *oops* 
(x) Använt ett falskt id - Ett helt ar hihii
(x) Skrikit åt en lärare
( ) Varit vaken 3 nätter i sträck
( ) Blivit rånad
(x) Blivit missförstådd
( ) Ätit något som fått dig att spy
( ) Spytt självmant
( ) Blivit avstängd från skolan
(x) Varit med i en bilolycka - snurra runt pa motorvagen, gills de?
(x) Haft kramp
( ) Ätit ett helt glasspaket på en natt
( ) Hatat ditt utseende
( ) Varit vittne till ett brott
( ) Varit ihop med någon som varit otrogen mer än 5 gånger
(x) Gråtit dig själv till sömns
(x) Lekt polis och rånare
(x) Sjungit karaoke
(x) Busringt
(x) Dansat i regn
(x) Skrivit en låttext - Konfiskerat
( ) Sovit på en busshållplats
( ) Hoppat från en bro
(x) Kysst en spegel
(x) Sjungit i duschen
(x) Burit en svart klänning
(x) Drömt att du gift dig med någon
( ) Limmat fast din hand i något
(x) Kysst en snusare - haft pojkvanner som snusat, usch
(x) Suttit på ett tak
( ) Skrikit så att du inte fått luft
(x) Fått utegångsförbud
(x) Blivit aggressiv under en fylla - inte sa att jag slagit nagon, bara varit arg
( ) Inte duschat på en vecka
(x) Är rädd för att titta på skräckfilm ensam - men jag alskar dom anda ;)
(x) Gjort en kriminell handling
( ) Blivit tillsagd av en främling att du är het
(x) Haft sex hos en kompis
(x) Haft sex med en kompis
(x) Skrattat så mycket att du grät
(x) Gråtit så mycket att du skrattade
( ) Sugit av någon offentligt
(x) Fuskat på ett prov
( ) Haft en Britney Spears-skiva
(x) Sovit naken
(x) Skamt ut mig pa offentlig plats - for manga ganger. Men de ar kul :D
(x) Gatt utan trosor
( ) Spelat full
(x) Tappats bort :'(
(x) Flyttat hemifran - Stolt
( ) Brakat med Mamoo
( ) Brutit nagot i kroppen
(x) Stukat nagot i kroppen - Mitt kna "Javla Hund!"
(X) snott den här listan från nån
(X) rökt en cigarett
( ) rökt en cigarr
( ) varit hög
(X) varit full
(X) hånglat med någon av samma kön
(X) haft känslor för någon som inte känt samma sak
(X) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt
( ) ljugit för en kompis
( ) sett någon dö
( ) varit i kanada
( ) varit i mexiko
( ) sett en del av mig själv brinna
(X) ätit sushi
( ) crowdsurfat under en konsert
( ) varit i ett destruktivt förhållande 
( ) druckit mig full på folköl
(X) byggt ett sandslott
(X) lekt uppklädd
(X) hoppat i en lövhög
(X) åkt släde
(X) varit ensam
(X) tittat på en solnedgång
( ) varit med i en jordbävning
(X) rört en orm
(X) blivit kittlad
( ) blivit rånad
(X) vunnit en tävling
(X) gått mot rött
( ) byggt en egen linbana
( ) blivit avstängd från skolan
( ) nypt en främling i rumpan
(X) känt mig som en utstött
( ) dansat i månljus
( ) hatat mitt utseende
(X) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(X) varit vilse
(X) varit på andra sidan landet
(X) simmat i havet
( ) känt som om jag håller på att dö
(X) gråtit mig själv till sömns
(X) betalat för glass med bara mynt
( ) vaknat upp, naken, brevid någon utan att minnas vad som hänt
(X) busringt
(X) fångat en snöflinga på tungan
(X) dansat i regn
(X) skrivit ett brev till tomten
(X) tittat på soluppgången tillsammans med någon jag bryr mig om
(X) blåst såpbubblor
(X) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
(X) åkt rullskridskor
(X) fått en önskan inslagen
(X) burit pärlor - fejk
( ) hoppat från en bro
( ) ätit hund-/kattmat
( ) grovhånglat i en kyrka
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
( ) fastnat med tungan i metall
(X) pussat en groda
( ) byggt en lådbil
(X) pratat i telefon i mer än sex timmar
(X) stannat uppe hela natten
(X) kastat mobilen i väggen efter ett samtal
(X) pallat äpplen
(X) klättrat i träd
(X) haft en träkoja
(X) tror på spoken eller vasen
(X) blivit puttad i vattnet med kläderna på 
( ) fångat en fisk och sen ätit den
(X) fångat en fjäril
(X) fuskat på ett prov
(X) glömt någons namn
(X) sovit naken
(X) svimmat
( ) gråtit på tunnelbanan
(X) haft sex på offentlig plats
(X) snattat
( ) drömt att jag haft sex med en vän/flera vänner
(X) pratat med en främling i mer än fem minuter
( ) gett en uteliggare mer än 50 kronor
( ) spottat på någon jag ogillat
( ) hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt
(X) haft sex i en IKEA säng
( ) haft sex i en IKEA säng på ett IKEA varuhus
(X) varit svartsjuk
(X) Gratit pa en offentlig plats
(X) skrivit utan att titta pa tangenterna
(X) Flyttat till Irland :)
(X) Hatat Irland
(X) Alskat Irland
(X) Alskar Sverige ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback