Lordag & Sondag & Mandag :)

Igar glomde jag skriva, eller jag skulle skriva. Men orka inte, och sen akte jag till stan med Stina :)
Hade ju da Brian hela lordag och natten till sondag. Harriet och Sandra var over pa lordag kvall och vi laga mat och kladdis, oh shit va bra den blev ;) Fast Sandra glomde bakpulver, haha
Sen satt vi och prata och sa, dom akte strax innan tva. Och da gick jag och lade mig. Brian vakna och ville ha nappen, men somna om efter de. Tills fyra, da gav jag honom nappen igen och tog med honom in till min sang. Sa sov han till sex, at en flaska och sen sov vi till 9-9.30 :)
Sa
gick vi upp och softa, fram tills Urs & Dec kom hem vid tre. Da tog jag bussen in till stan och traffa Stina, vi gjorde inte sa mycket. Kolla runt lite och sen var vi och fika ;)

Och pa kvallen bestallde vi PIZZA har hemma, smarigt. Sen gick jag upp pa mitt rum och pyssla :P Och somna ganska tidigt. Idag gick jag upp vid nio. Sa hade jag Brian pa fm, tog de ganska lugnt. Var pa en promenad. Nar Urs kom hem tog hon med Brian och Grace upp till hennes syster. Och jag, som hade fatt ont i huvudet gick och satte pa en film :D Sen vart de battre. Men ar sa javla snuvig :/ Bara jag inte blir sjuk, lagom till mig hemresa :( Bara nagra dagar, tjiohoo :) Miss you Mamoo; Ha en bag-in-box inhandlad till fredag ;) och lite annat smaskigt, hehe. CHIPS & DIP for fan! :P Ska frossa i svensk mat nar jag kommer hem :) Dec sa idag till Urs att drick-chokladen haller pa att ta slut (han syfta pa min O'boy) For Grace vill bara ha den, hon vill inte ha varm choklad langre, haha. Jag ska ta med mer ifran Sverige ;)

Blir nog bio ikvall, med Stina. Tror inte Sanna foljer med! Harriet jobbar :( Trakigt! men sa ar de. Alla maste vi jobba for living ;) Aven fast aupair ar ganska soft for det mesta, sa kan de faktiskt vara ganska tufft oxa. LOVAR! Men skulle inte byta ut jobbet mot nagot annat, eller jo mitt gamla jobb. Men inget annat!

Vaderprognos: Uppehall hela dagen, dock regn pa kvallen. Typ 12c. Faktiskt valdigt milt vader idag, gra himeln, men varmt. Eller inte super varmt, men inte kallt iallafall ;)

Har bakat negerbollar idag oxa ;) Det ar verkligen syndigt gott med negerbollar!

I morgon vet jag inte hur jag jobbar, blir nog fm med Brian. Sen pa eftermiddagen har jag ingen aning. Om Urs aker ivag nagonstans med barnen kanske jag foljer :P Men de far vi se i morgon!

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket pizza verkar det bli iaf...
Jag håller med dig om att negerbollar är förbaskat mumsigt, ska nog göra ngn dag..
Vi äter mest semlor hela tiden, börjar lessna på det nu faktiskt.
Nu ska jag jobba lite!
Du kommer väl förbi Strängnäs nu när du är hemma?? Så kan du flyga från Arlanda eller Skavsta tillbaka...

Skoja bara alltså!

Kram på dig!
Älskar dig!

2007-02-27 @ 12:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback