Pepparkakor & Solsken

Idag har vi bakat :) hehe, pepparkakor Grace har tjotat om de sen jag kom tillbaks efter nyar, sa jag tankte lika bra att gora de nu. Sa kan jag testa pepparkaks-apelsin chesecake Se om de ar gott. Ska testa i morgon.
Stina var har idag med sina tva tjejer Lauren & Mary-ellen (tror dom stavar sa) Det funka bra faktiskt, men Lauren har lite svart att leka med andra barn. Men de funka ganska bra till slut. Sen fick dom baka pepparkakor ihop oxa. Det var lixom pricken over i't ;)

Vi var nere vid dammen idag och mata ankorna, Jag, Grace och Brian. Det var jattemysigt, Vi satt pa banken och myste i solskenet. Superfint vader idag, nastan var. Det var varmt i solen :P Vad har ni for vader i Sverige? *tss*

Petra nej de ar klart att jag inte bara at quacamole at knackebrod till, smarrigt som tusan :D Och idag gjorde jag sallad, svingod! Tva skivor skinka, lite sallad, lite gurka, pressad citron, var-lok, citron skivor, och lite riven ost. Ah testa!

Alberto? How did U find me here? Anyway, ye it wud be nice to grab a beer sometime. Oak ar mitt favoritstalle ;) Maybe we will run in to eachother some other time?!

Vaderprognos: Mellan 8-12c idag, SOLIGT assa solen var varm. Himlen var bla dock lite moln pa himlen, men dom var vita :) Underbart vader! Hade velat vara ute, hela dagen :)

Har stadat hela overvaningen idag, eller A skura badrummet, torkat golvet i mitt rum, Grace rum, Hallen och data-rummet, har aven dammat och plockat ordning i data-rummet. Tvattat ALLA mina klader, skulle aven strukit lite idag, men tiden fanns lixom inte ;) Far bli i morgon!
I morgon kommer den forra au-pairen hit, Francesca. Hon ska vara har en vecka och halsa pa. Blir trevligt att traffa henne. Urs sa "Du behover inte kanna att hon kommer hit och att detta ar hennes plats, for det ar din plats nu!" hihii

Hej hopp gummisnopp ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA baka pepparkakor nu? Hallå julen är över våren är här xD du är knas du ;P

2007-02-01 @ 20:49:23
Postat av: Ramona

och som vanligt så kmr inte namnet med!! GAAAH

2007-02-01 @ 20:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback