PIZZA kvall :P

Da var middagen avklarad, eller jag at ingen. Ska ju till Harriet senare och gora PIZZA. Nu ska jag snart hoppa in i duschen sa jag blir lite frash, innan jag ska knalla bort till mahon point och mota Stina. Men forst ska jag nog hjalpa Urs och lagga barnen!
Bakade ju hallongrottor idag med! Dom vart bra, kanske inte hundra som sist, men anda Supergoda :) Prata med Mamoo i luren och Adam och Petra :D:D Kul att prata med familjen ar det alltid! Kommer hem om en vecka och traffar mamoo. Och nagra andra, precis som mamoo sa; har ju en och annan dejt, haha. Kanske inte flera men men! Vi far val se, vet inte ens om det ar en dejt, haha! Jag ar bra knas. Men rolig!

Har inte gjort sa mycket mer idag! Strykit som vanligt och soppat golvet i koket. Sen lekt med barnen, Harriet var over oxa och vi satt och prata en massa. Hon hade handlat en massa onodiga saker, eller nodvandiga saker i vara ogon! :)

Vaderprognos: Regn, uppehall, regn, uppehall, mera regn, lite kallt, lite blasigt, mera regn och uppehall! 10-12c. Ganska sa skont ute, bortsett fran regnet. Solen sken iallafall!

Nu ska jag duscha! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback