sicken dag :P

Oj oj, vilken dag!
Gick upp i morse, strax efter atta, var trott som vanligt, haha. Somna inte foren halv tva, typ. Lag och tankte alldeles for mycket och blev sentimental, Fraga Em! :) Tog en dusch efter frukost, sen soppa jag och skura golvena pa nedervaningen, och plocka ordning. Och tvatta tva maskiner med min tvatt och en med familjens, duktiga Pyret idag :P
Sen efter lunch kom Stina med sina sma anglar, Mary-ellen och Lauren. Dom lekte lite, sen baka vi en rulltarta med choklad-smorkram smarigt varre ;) Sen lekte barnen lite mer, innan det var dax att saga hej da!
Efter dom akt, borja jag lite smatt med middagen och gav Brian middag, herregud va han ater nu :) Stora killen, tss. Som Theo vaxer och frodas :P
Mikaela & Peter, jag vantar fortfarande pa mitt paket ;) Vart har det tagit vagen? hehe

Renee & Pelle va roligt att hors fran er :) Joda det gar ingen nod pa mig, jag lever :D Det vore trevligt om ni kom och halsa pa, hojta bara till :) Mamoo & Lasse o lillsyrran kommer i april :D Sa kommer val brodern min till St.Patrick-day. Njae Irland battre an Grastorp? Jo faktiskt men Irland vs Sverige, sa vinner Sverige :D Battre klimat, mat, TV, radio, snyggare killar ;) Ha de bra! Kraam pa er

Ikvall vankas det fajitas till middag, sant gillar vi :) Sa jag far snart sluta! Men vi hors i morgon igen, eller pa lordag :) hehe Ni kanner mig, kan inte LOVA nagot :P

Vaderprognos: Regn hela formiddagen, och typ storm. Regnet oste bara ner, precis som himlen var oppen :S Sen var de lite uppehall och nu ar de uppehall men lite blasigt. ca.7-9c under dagen. Skulle tro att kvallen blir svinigt kall, och lite blasigt framat tio-tiden. Men regnet klarar vi nog oss fran ;)

Allt fran mig for idag!

Kyss & Smek
Livet ar bara en lek ;)


Kommentarer
Postat av: slem

hej pyret! förlåt att jag inte skrivit på länge.. jobbar massor och är knappt hemma. svårt o skriva om man inte har något internet i närheten, ännu svårare om man heller inte har någon datorn till hands. =) jag ska flytta till skara nu så de är fullt upp. du får kommer o hålsa på, eller rättare sagt, du måste komma o hälsa på! jag sakna ditt glada humör. jag kommer klamra mig fast i minnena av vår stundet o våra bålrundor hela mitt liv! jag sa ju att jag inte ville behöva sakna dig, men nu gör jag se! men de är skönt o höra att du har de bra!! massa goa kramar slem!

2007-02-15 @ 22:30:24
Postat av: Mamoo

Hej hej min lilla tös.Hoppas du har det bra,du har väl fullt upp som vanligt.Känner mig risig även idag förkyld och hängig.Skall bli kul och komma och hälsa på dig och se hur du har det längtar till april. Skall gå och lägga mig nu har tittat på film med Ramona. Du får sova gott så hörs vi eller syns i morgon vid Datorn hi hi.Många Bamse kramar från din Mamma och Lasse Älskar Dig.Puss Ps Lilian hälsar så gott till dig också..

2007-02-15 @ 23:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback