SJUK :S

Forlat alla, jag vet att jag inte har uppdaterat pa lange, SORRY! Fullt upp, som vanligt ;) I fredags gick jag och Walle pa bio; Persuit of Happynes med Will Smith. Valdigt bra film; sorglig, rorande, rolig, bra :D
 Sen gjorde vi inte sa mycket mer, softa typ. Pa lordag morgon vakna jag sju pa morgonen och spydde. Madde SKIT hela lordagen, Ont i magen, skakis, vek: urlakad :S Ville bara hem till Mamoo, hela dagen :( Gick ju tyvarr inte, typ 250mil bort! Det ar sana tillfallen man angrar att man akte hit!

I dag vakna jag och tankte, fan jag mar bra idag. Trodde jag. Efter frukost gick jag till Walle sen fick jag skitont i magen, igen. Och de holl i halva dagen, sen tog jag en varktablett och det blev battre. Vi var pa donken med Stina. Pa paj-paketen star de VARNING:INNEHALLET AR VARMT! Coolt va svenska? :D Sen motte vi Harriet och Sandra, vi skulle till fangelse-museet, men klockan var typ fem sa vi trodde dom stangde snart, sa vi hoppa de. Och gick och fika istallet ;)

Sa skulle vi ga pa bio i stan, men de gick ingen bra. Och de var konstiga tider, sa vi akte till Mahon Point istallet och sag pa Epic Movie. Sen ringde MAMOO :) Sa korde jag och Stina, Walle till flyplatsen och sen korde hon hem mig :D Sa nu ar jag hemma, och ska nog snart ga och sova. Eller kanske lasa lite forst ;) Borjar inte foren 9. Och snart kommer jag hem :D:D Langtar!

Pusshej & allt vad man sager ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Appropå ingenting hjärtat, om 3 år slår våra drömmar in.. ;)

2007-02-19 @ 03:10:40
Postat av: Ronja såklart

du måste vara frisk gumman,. annars mår du ju itne bra.. kom hem nu!

2007-02-19 @ 12:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback