Skona helg :D

Om vi ska borja med Fredag. Jag jobba som vanligt hela dagen. Harriet och Euan var over pa morgonen och lekte, De funka bra framsteg :P
Sen baka jag och Grace apelsin- & pepparkakscheesecaka
http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recept&state=recept&receptid=4425 Smarigt vill jag lova, testa :)

Sen flot dagen pa, gjorde inte sa mycket. Lekte me barnen och sa. Sen kom Francesca den forra au-pairen vid sex. Sa at vi middag ihop alla. Sen gick jag bort till Douglas vid halv atta. For att mota Harriet och Stina. Jag och Stina gick in pa Tesco och kopte en massa och dricka, hehe. En flaska champagne-vin, en flaska typ smirnoff och en flaska peach-licher. Sa skulle vi aka upp till Franks hus. Det var tva andra tjejer med, en tysk och en spansk. Harriet skulle kora men angra sig nar vi varit inne pa Tesco. Sa hemma hos Frank borja vi alla dricka. Vi hade valdigt trevligt :D Vi skulle ta bussen in till stan men dom andra brudarna tyckte det var battre om vi tog en taxi. For det skulle inte bli sa dyrt, Ye tjena! Jag och Stina fick betala 15€ (det tar ca. tio minuter att aka) Sa vi vart lite smatt pisst! Men gick in till cubiculo for att sjunga karaoke :)
Jag och Harriet sjong Barbie girl med Aqua haha, det var kul. Sen kom Sanna med Soren och Jon. Det var nagon som fira sin 18-ars dag dar sa dom hade massa mat, eller sandvich som jag gick och at. Var ju egentligen bara for dom som var bjudna, men ingen sa till mig sa :P Gott var de, hehe

Nar dom borja stanga ner, ville Sanna ga och dansa, men vi orka inte. Sa vi gick till Oak istallet, varat sakra kort :P Dar inne var de trevligt. Massa folk, som vanligt en fredag-kvall. Vi dansa en hel del dar inne :) Sen borja jag snacka med en irlandare, FY FAN! Han var ful, acklig och 29ar. Inte for att vara san, 29ar ar inte gamalt, men han har en dotter pa 9ar. Sa fatta! Ja, usch han sag ut som Stig helmer. Harriet och Stina hade traffat varsin polack, sa vi skulle aka pa efterfest eller nagot hos polackerna. Sa vi hoppa in i varsin taxi. Stina och Harriet hade min vaska med mobil, pengar allt! Sa jag fick lite smatt panik nar irlandaren sa att han inte kande polackerna, Sa han tankte vi skulle aka hem till honom :/ Iallafall jag kolla pa natet hemma hos honom efter Harriets nummer sa ringde jag henne och akte hem till Frank. Usch det var hemskt! Harriet och Stina hade inte heller haft en san bra "efterfest" men det ar en annan historia som ni sakert kommer kunna lasa om pa harriets resedagbok, harriet87.

Pa lordag sa tog vi de soft pa fm, sen akte jag och Stina till Mahon Point och kika lite. Fanns inte sa mycket att se, Sa vi tog en donken och skulle aka in till stan. Och lyssna nu, speciellt Slem dom har fatt McFeast pa Irland :) Sakert bara for en kort period. Men anda :) Det var valdans gott iallafall :P
Sa ringde Stinas hostmum och ville att vi skulle hamta pojken (som stina passar) och kora honom till stan. Sa vi akte hem till Stina hamta mat till pojken och lite andra saker. Sen akte vi in till stan. Sa kolla vi runt lite. Jag kopte fem par nya I LOVE BOYSPANTS ;) Sen gick vi och tog en kaffe. Sa akte jag hem till mig. Vi skulle ata middag tillsammans. Det var trevligt! Sen ringde Stina och vi bestamde att aka till stan igen ;)

Hon plocka upp mig sa akte vi till stan, gick forst till Oak, sen vidare till Ad Broad och vidare till An brog och tillslut in pa Qube. Dar inne spela dom bara alla sommarplagor fran 2005. Och som ni sakert minns sa var inte 2005 nagot bra musik-ar. Sa vi akte hem vid halv ett. Jag var hemma vid ett och somna fort! hehe Inne pa An brog motte vi aven Nina (den svenska tjejen) och en till svenska, Sara :)

Da var vi redan pa Sondag. Fick ju ga upp tidigt eftersom jag skulle passa Brian. Gick upp vid atta :/ Sa hade jag Brian till typ tio. Francesca var ocksa hemma och passa Grace. Eller vi var tillsammans allihop. Det var ju inte sa lange. Sen har jag bara softat! Lagt in bilderna pa datorn och laddat upp lite pa www.pyret87.pixbox.se

Och nu ska jag mina kara vanner, ata lite lunch. Far se vad det blir, kanske en toast :P Far spara mig till middagen :) Vi ska ha god middag ikvall. Kyckling med nagon sas, gjort pa vin, citron-saft, var-lok och lite sant, Supergott

Pusspusspuss
Pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback