Stan med Harriet

Fan va bra Stockholm Live ar, sag pa onsdags programet igar :) Maste bara kolla i morgon, GLANS kommer dit :) Maste bli bra! Sag aven sa-ska-de-lata assa Peter Settman ar sa javla bra, sa skont att han inte forsoker efterlikna Peter Harrysson utan gor sin egna pryl av det. Aven fast jag tyckte att sa-ska-det-lata ska ledas av Harrysson nar jag fick veta att han sluta, sa alskar jag programmet fortfarande. Superbra Settman! Det ar ju inte som Allsang pa Skansen; Lundin kanske skulle gora det bra om han sluta forsoka vara Berghagen. Tycker Lundin forstort Allsang pa skansen :( Men det betyder inte att jag slutat kolla :) Alskar ju MUSIK sa alla musik-program har nagot bra :D
Nog pratat om det!

Idag var jag ledig pa fm, sa jag gick upp 9.20 och tog det lugnt, at lite frukost och softa framfor datorn. Sen akte jag in till stan for att researcha med Harriet, gick inte sa bra dock! HAHA Jag vart inne i stan strax innan elva, var en svang pa Pennyes & Hallmark kolla mest, sen kopte jag lim sa jag kan klippa & klistra eller med ett vuxnare ord; scrappa :) Harriet hade lite probs med buss och grejer sa hon kom inte in foren halv tolv typ. Da kika vi lite pa turistbyran och sen skulle vi ga till min buss, men vi blev stoppade av nagon kille som hade ett jattebra erbjudande; Vi skulle fa betala 80€ for att ga till en salong 4ggr och under dessa ganger sa skulle vi fa, klippa/farga/fixa haret, fa massage/ansiktsmask/ansiktslyft, fixa ogonbrynen. O JA massa grejer. Skitbilligt! Men kruxet var man var tvyngen att betala pa en gang, och jag hade inga pengar och har nog inte rad med nagot sant, far ju anda haret fixat gratist :P Men Harriet gjorde de, medans jag sprang till min buss!

Val hemma borja jag jobba, hade bara Brian sa jag softa ganska mycket. Satt och kolla pa TV. Sen somna han, passade da pa att vika tvatt och stryka. Sen hade jag inget och gora, men kande att jag ville gora nagot. Kanns sa dumt att bara sitta vid TV:n nar jag jobbar! Sa jag slangde ihop en kladdkaka tror den var inne i ugnen for lange, men den blir nog god anda :) Men Ramona ska egentligen gora dom, da blir dom BAST! Sen vart jag ju inne pa att gora nagot, men eftersom jag skura golven igar sa vart det inte sa mycket att gora. Men jag skura badrummet har nere istallet for i morgon! :) Sen kom Urs hem med Grace. Och jag sluta typ :D
Ikvall ska vi ata fish and chips :) smaskens :P

Vaderprognos: Uppehall pa fm, trodde/hoppades pa en torr dag, men ikke! Regnet kom allt nar jag klev av bussen i stan, men sen vart det lite uppehall och regn, uppehall, regn, uppehall. Nu ar det REGN :S Trakigt vader har, men vi slipper ju snon iallafall :) 9.6c Inte sa kallt, lite blasigt!

Ikvall tror jag Dec ska till College, vilket betyder att Urs behover min hjalp vid sangdax, men det gor inget. Funderar pa att fraga om Harriet vill komma over och tjota lite, kanske smaka pa min kladdis :) (som nog inte ar sa kladdig) vi far val se nar vi smakar sen! Urs sa: "You know I'm on a diet, like!" "You don't have to eat" Urs alskar choklad. Som inte alla kvinnor gor det, men anda :P

Ett Citat fran Urs far avsluta detta inlagg:
"If Dec should find his underwear ironed, he shouldn't know what to do. Probably he wouldn't wear them." :D Haha

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback