Two days left :)

Idag SKA jag baka kladdis :) Urs har gatt ner 3.5pound. Sa ikvall blir de kladdis.

Ska bada idag oxa, Jag och Urs ska ta med barnen! Och ikvall ska jag nog till Stina och ata middag och dricka vin :P Vi far se hur dagen utvecklar sig! Nu ar det bara tva dagar kvar, sen ar jag hemma i kalla Sverige igen. Oj va jag langtar. Ska bli sa kul och som Mikaela sa, GRATIS mat ar bast. Aker ju 250mil for den sa :P haha alltid jag :)

Jag ar knas, men de gor inget. Det ar val darfor sa manga tycker om mig, eller? Jag vet inte vad dom gillar hos mig, kanske att jag ar knas och impulsiv. Med mig blir inget trakigt :) sjalvfortroendet ar pa topp. Det ar lite synd att folk ofta uppfattar manniskor med bra sjalvfortroende for bitch, eller liknanade. Men visste ni att BITCH star for: Babe in total control of herself :) Det ar jag, sa kalla mig garna for bitch, like it's a bad thing?

Hors sen! Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback