Underbara Mandag :D

Ah va harligt det ar med sovmorgon :) Fick sova till 8.45 borja inte foren 9.00. Da hade jag barnen vi baka cupcakes, med chokladglasyr och strossel :) Gottigotti!
Sen kom Harriet och Euan over och lekte, det var roligt. Dom stanna for lunch, sen fika jag och harriet nar barnen stada lekrummet ;P
Sen sopa jag koket och hallen, och tvattade och strok. Sa Urs slipper det i veckan ;) Eftersom jag ar ledig i morgon och onsdag, for Wallentin kommer ikvall :D
Med Lakris :) hihii

Och pa torsdag blir de ingen rattegang, dom har flyttat fram den. Var ju skont for jag jobbar ju pa torsdag, sa det skulle blivit lite jobbigt att behova sitta i luren i tva timmar :S Stressigt om inte annat!

Har inte hant sa mycket mer idag, faktiskt. Min kara man skickade "Forever young" till mig igar och idag skicka han "I don't wane miss a thing" TACK Rikard ;)

Nej nu ska jag nog dra. Eller? hehe fan just de ja far ju inte glomma:

Vaderprognos: Uppehall, regn, sol, regn, uppehall, regn HELA DAN! Nu ar de mest blasigt och uppehall. ca.6-8c under dagen :)

Nu blir det middag!
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback