appelkaka :D

Igar baka jag appelkaka, den vart svingod :P Tyckte alla som fick smaka, dom sa "De har far du gora fler ganger, Pyret!" Det ar sa kul nar folk tycker nagot man har gjort ar gott, man blir sa glad :D Tog tyvarr ingen bild sa ni far noja er med en bild fran www.google.se 


Jobba halva dan igar :D Sluta vid ett, sen akte jag in til stan vid fyra. Kopte mig ett nytt nagelack :) Den andra jag hade ar asdaligt, assa det forsvinner skitfort :/ Sa jag var tvungen lixom :D Sen kopte jag nya I LOVE BOYSPANTS, dom hade fatt in fyra nya sorter ;) FORLAT MIG NU, Sanna! Men jag kopte aven nya strumpbyxor, men det var pa Pennyes + att mina andra ar sonder, var tvyngen lixom ;) Men nu ska jag verkligen INTE handla nagot mer! Far vara slut pa de. Maste kolla upp var jag kan satta in pengar pa mitt konto, hmm?!

Hade skrivit massa igar om hela dagen, sen gick jag ner och at middag, nar jag kom upp fortsatte jag skriva och sen nar jag tryckte publicera sa kom det upp en inloggningsruta, da hade jag blivit utloggad. Sa javla daligt att det inte kan sta nagonstans, for all min text forsvann och typ ids skriva om?!! NEJ

Sa jag akte in till stan senare pa kvallen for att traffa Harriet :D Vi gick till Scott och tog en kaffe. Sa satt vi dar och prata typ i evigheter, haha. Nej men jag tog sista bussen hem 23.15. Val hemma sa gick jag och lade mig, borja halv nio i morse. Underbart!
Jobba till halv fyra cirka, men jag hade bara Brian idag sa det var inte direkt do-jobbigt, hehe. Han sov ganksa mycket, sa jag passa pa att ringa Mamoo och stada bada toaletterna, tvatta lite, stryka och plocka ordning. Var aven ute pa en promenad pa fyrtio minuter. Skont! Mitt halsosamma liv har verkligen borjat :D Havregrynsgrot varje morgon, hihii

Minns inte vad jag skrev igar.. Fan da vet jag ju inte vad jag ska skriva nu, haha! Men ni far val noja er med detta for idag. I kvall ska jag vara hemma, duscha, mala naglarna med mitt nya nagelack, och se pa film. Riktig myskvall med mig sjalv, haha. Behover ha det i bland, ganska ofta nu sa jag kan spara mina pengar :D

Pussisar och Karlek till er alla!
Your sincearly Pyret

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det ar oki Pyretgumman!
Boypants ar oki!!
Men kunde du inte kopt nagra till mig????
De kommer ju vara slut nar jag kommer in till stan i helgen...=(
Jag ska kopa skor pa fredag.. eller inte riktigt, Soren ska kopa skor till mig!!=) och pa lordag ska jag skura ett rent badrum renare=)

2007-01-17 @ 11:12:26
Postat av: Sanna

Va fin du gjort bloggen foresten!!
Me like pink!!

2007-01-17 @ 11:13:26
Postat av: Kelly

Äppelkaka...så gott! Mums! fan va sugen man blir! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback