Det trodde jag ALDRIG!

Har jobbat hela veckan, alla kvallar :/ Men det har funkat bra. Igar jobba jag fran 08.00-20.00 usch det var en lang dag. Men det gick ganska fort. Gjorde tusen saker ;) Soppa och tvatta alla golv pa nedervaningen, tvattade tre maskiner tvatt, strok klader, passade barnen, bytte sangklader i Grace's sang. Efter middagen kom Declan hem, sa han lade Grace. Sa lade jag Brian. Efter han somnat gjorde jag nagot jag aldrig trodde jag skulle gora. Jag gick pa bio, ensam! Och sag inte ens klart filmen, haha. Sag pa The Holiday som jag redan sett, sa efter en timme gick jag hem. Istallet for att ta bussen gick jag, det tog fyrtio minuter. Men det var skont, prata med mamoo i luren mest hela vagen ;)

Sa nu ar jag LEDIG fram till mandag morgon :) :) Skont med sa laaang ledighet. Jobbar inte idag, sa jag ska bara slappa och gora lite mastesaker. Alltsa: Gora mig frash infor kvallens utgang, se pa Desperate housewive, skriva blogg :) bara sloa :P

Hoppas det blir utgang i kvall, Sanna kommer tyvarr inte med :( Men jag och Stina tankte ata ute forst, sen ga ut. Far se hur det blir. Hoppas Harriet och Johan joinar oxa, ar ju roligare med fler :D Sandra och hennes kille kanske ocksa kan joina. Aja  klockan ar ju bara lunch an sa lange. Sa vi far val se.

Pratar med Em pa msn nu sa hon skickar massa bilder fran nar jag var i Sverige. chekka --> 
www.pyret87.pixbox.se later, OK !?

Har skickat kvittona nu mamoo, sa du bor ha dom hos dig pa mandag :) Om det ar nagot du inte forstar i min exemplariska beskrivning sa har du ju mitt nummer ;) Glomde rakna ut hur mycket allt blev tesammans, men jag tankte nagot far jag val lamna till min kara mamoo :) Det ar tva kuvert, i det ena ligger dom som jag fick skriva vad det va jag hade kopt, och resten i det andra, ok ?

Assa jag haller med alla andra som skriver pa bloggen att det ar fett trakigt utan bilder, forlat att jag inte ar sa bra pa att lagga upp. Nu har min digitalkamera varit hos Sanna sen i sondags. Far inte tillbaka den foren i morgon. Sa jag jag har inte kunnat lagga upp sa manga bilder, Hoppas ni diggar mig anda *ler*

Men har kommer nagra pa mig och mina kara Em :)


127346-26

Karlek, Jag & Em :)

                
Jag och Em
127346-27  <3                    127346-25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback