fredag/lordag & Sondag :)

Oj, oj vilken helg, haha. Jobba i fredags hela dagen, gjorde inte sa super mycket med barnen. Hinner inte med sa mycket langre, kanns det som eftersom Brian ater mat hela tiden nu, haha :P Vaxer gor han iallafall. Vi baka chokladbollar/negerbollar iallafall, jag och grace. Dom blev inte superbra, men de gick och ata. Eller de tyckte iallafall familjen, hehe. Sen var Harriet och Euan over en svang och halsa pa. Blev inte sa mycket gjort da. Barnen sag pa tv:n mest.

Skullen tvatta i fredags oxa, gick tyvarr inte sa bra. Satte igang en maskin efter frukost, vid halv tio typ. Den tar en timme. Sa vid elva kom jag pa att den var nog klar, och eftersom jag hade tre maskiner till att satta igang sa tankte jag slanga in tvatten i torktumlaren. Sa jag gick in i garaget, en massa knappar stod och blinka pa maskinen, hmm inte bra tankte jag. Gick inte att oppna luckan eller gora nagot. Sa jag lat det vara en stund, men de hande inget. Sa nar Ursula kom hem beratta jag vad som "hant" de visa sig att man var tvungen att rengora nagon pump eller nagot. Sa det skulle Declan fixa, Hoppas han gjorde de, for mina klader lag ju kvar.Har inte varit hemma pa hela helgen.

Efter middagn akte jag in till stan, tankte gora mig klar hemma, men insag att tiden inte tillat de, for da skulle jag komma forsent till att mota Stina. Sa jag slangde pa mig lite klader, och slangde ner i vaskan, holl pa och sminka mig sa jag sag typ halvklar ut, haha. Haret hade jag slangt upp med klamman for att fa det ur vagen nar jag sminka mig, haha. Sa sag jag ut nar jag akte in till stan :D Att Stina sen var fyrtio minuter sen ar en annan historia :P
Iallafall nar hon val dok upp gick vi och kopte vin och gick upp till danskarna. Drack varat vin och jag gjorde mig ordning. Tyvarr glomde jag kameran av bara farten hemma sa inga bilder denna helgen, Sry!

Harriet ar sa javla smart, vi stod och dansa eller nagot hos danskarna sa raka jag sla i lampan i taket eller nagot sa iallafall lampan lossna, eller den gick sonder. inte i skarvor utan A svart att forklara. Iallafall da sager Harriet " vi maste tanda taklampan sa vi kan plocka upp skarvorna " hahaha hon ar sa skon!

Sen blev de da utgang, vi gick till cubins, som vanligt men forst var jag och Stina pa Mc'donald och kaka. dar traffa vi lite trevligt folk, haha. Sen gick vi da till cubins, men vi kom inte in for det var 21. Vi kommer alltid in nar det ar 21. A iallafall, sa gick vi till tva olika pubar, men kom inte in dar heller. To much wine :P Just det vi forsokte komma in pa Havana var visst 23, hehe. Sen gick vi till OldOak, dar kom vi in =) Traffa lite roligt folk dar inne oxa, hehe. Sen gick jag hem till danskarna dar jag sov. Och igar gjorde vi inte sa mycket. Jo Pyret diska som vanligt, sen var vi pa stan och traffa Stina :D Vid sex akte vi ut till monkstown dar Sanna bor, hon skulle vara barnvakt sa jag foljde med, vi laga middag Pommes med bearnie :P smarrigt. Sen sag vi pa film och farga Sannas har, sen blev de laggdags. Och idag har vi akt in till stan for att halsa pa danskarna. Vi har precis varit och handlat mjol, for Sanna ska gora hamburgebrod och killarna ska gora hamburgare, god middag idag =) Stannar har tills ikvall, sa far vi se vad som hander nar jag kommer hem, och nar jag kommer hem. Haha Jobbar ju inte foren i morgon tror jag.

Nej nu far de vara nog for idag, kanske uppdaterar nar jag kommer hem i kvall!
Puss

uppdate 21.25
Kom hem for en stund sen. Skulle ta bussen som gick 20.35 trodde jag det ar ju visst sondag idag, haha. Sa den gick ju 20.25. Sa jag fick vanta till 21.00. Kallt som satan. Men jag gick bort till patrick street for att ha nagot att gora :P Lyssna pa mp3 sa det var ok.

Kan nagon gissa vad Pyret gjorde efter middagen? Jo hon diska hos danskarna, aven fast det var Jon som skulle gjort de! Men jag fick 20€ fran honom om jag gjorde de, sa klart man staller upp ;) allt for pengar. Sen sa Karl att om jag kommer hem till dom en gang i veckan och diskar sa koper han en diamant ring i manaden :P Bra deal, hehe. Och danskarna kanske kommer ga med pa att jag diskar en gang per helg sa koper dom ett par skor i manaden :P Kan de bli battre for en tjej? Som alskar skor! och ni vet val Diamonds are a girls best friend ;) Kanske ska ga med pa den dealen, :D

Btw
har handlat i helgen, en planbok rosa jatte fin och handig :) Endast 3€. Sanna tillat :P sen kopte vi boypants, vilket ar nodvandiga grejer :) gor sota hade kommit in! Kopte jag nagot mer i helgen? Nej de tror jag inte. Btw Sanna kopte en kuvertvaska i torsdags som hon och jag har delad vardnad pa :) Svinsnygg!

Det var nog allt for idag, ska nog lasa lite andra bloggar nu. Ar sa roligt att lasa :) Funderar pa att hoppa pa trenden, "Jag svarar" Men orka, men om ni har nagra fragor stall garna, jag svarar :) Roligt att fa lite och svara pa. Ha en super mysig sondagkvall! Jag ska nog krypa ner i sangen och se pa film :D

XXX Pyret

21.49
Kom pa en sak, Snalla Mamoo kan du skicka hjortronsalt?? Sa jag kan baka drommar? snalla! Alskar dig, saknar er alla dar hemma! Go-massa

Pussisar

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Pluggar inte för tillfället.
Ska fortsätta till hösten.
Ne, jag har faktiskt inte fått nåt brev :S
Vanja ska väl kolla ikväll. Hon kom ju hem igår.
Men jag tycker att jag borde fått också, så jag får väl se...

Postat av: Mikaela

Just nu söker jag jobb. Var som helst typ. Gör ju inget!
Haha, jaså? Låter sjukt med 7up i nappflaskan :S
När kommer du tillbaks till Sverige då?

2007-01-21 @ 20:54:49
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback