Hemma igen

... I Cork assa :)
Kanns super bra, har varit har i ca. 2tim, lite mer. Har hunnit oppna julklappar :) atit mat, druckit vin, pratat massa, visat bilder, packat upp, tagit en dush, lagt over latar till min nya Mp3 :) Sa nu ska jag snart sova. I morgon borjar ju jobbet igen hehe.

Har haft en underbar vecka i Sverige, med undantag att min bagage blev stulet. Men jag har gjort allt jag kom hem for att gora, supa, festa, ata svensk mat, prata svenska, se pa svensk TV, traffa familjen, och nagra vanner :):) Kopt en digital kamera, fixat en ny Mp3

Sa nu ar jag tillbaka, och kommer val tillbaka till Sverige igen nagon gang framover, typ till jul hehe. Nej jag ska nog forsoka komma hem till midsommar tror jag :)

Nyar var bra, jag o ronja satt pa busstationen i gbg och drack varm o'boy och fira midsommar :D Vi hade gorskoj. Skala in nya aret nar klockan var elva haha. alltid vi

Sa i morgon kanske jag och Stina ska pa bio, ska bli kul! Far se om vi gar. Hoppas de :)

Jag vet att du laser, och det gor mig GLAD :)

Puss Pyret i cork

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Synd att man inte såg dig när du var i sverige... får träffas någon annan dag :P får hoppas att du kan komma på våran 20 års fest *ler* hihi... men det märker vi :P sen fåru lägga upp kort ifrån din nya digitalkamera :D *fnissar* så man får se hur du har det där borta :P kramar

Postat av: Lella

Halloo tjejen!
De va kul o träffa dig när du va på besök. Hoppas att du kommer snart igen, men du får inte bli så full då! Hihi... Jag o Bella va o skrev på kontraktet till lägenheten idag. Så nu är det mindre än en månad kvar tills vi flyttar inte. =D Ha de gött!
Kramis

2007-01-03 @ 14:31:21
URL: http://gabri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback