Lååååång promenix ;)

Oj oj vilke jobbig dag... NOT! :P Gick upp vid halv tio, duktig! At frukost sen skjutsa Urs mig till salongen sa jag kunde ta ut mina extension. Det gick bara bra. Var typ bara tva kvar, hehe :D Mitt har har vaxt assa. Behover inte extension snart :P
Sen gick jag hem och ringde Sanna. Sen runt tolv kom Urs hem och vi kaka lunch, sen skulle hon ta med Grace till parken och jag skulle passa Brian. Men nar dom stod i dorren och skulle saga hej da. Sa ville Urs ta med Brian oxa. Sa jag blev ledig :) Gick ner till banken och fixa med alla IBAN-nr och skit. Sa nu hoppas jag att de kommer inte pengar pa mitt konto de narmsta dagarna. Sen gick jag in till stan och fixa en sak at Urs. Sen gick jag hem igen. Sa jag var ute sammanlagt cirka en och en halvtimme och gick. Det var skont, men jobbigt for mina stackars fotter :S Nar jag kom hem tog jag en dusch, underbart! Sa nu har jag tagit pa mig lite frasha/mysiga klader. Kanske blir bio i kvall, Hoppas :D Gar nog till bion oxa, tar ju inte mer an 40min typ. Sa det ar en skon promenix!

Har ju inte hant sa mycket mer idag. Far jag allt saga. Har tyvarr inte blivit nagot bak. Sa men men de kanske blir i morgon, eller torsdag. Da blir Grace glad :D 

Vaderprognos: Helt sjukt, men sant uppehall idag med :D hur skont som helst, for da kan man iallafall vara ute. Lite smakyligt idag med :S Ingen sol heller. Men cirkus 7c. Sa jag ar nojd ;)

Nej nu ska jag ga ner och kolla om Urs behover nagon hjalp innan middag, sen ska jag lasa en bok. Och ringa Stina, se hur de blir ikvall :D

Pussigull ;)

Kommentarer
Postat av: Alberto

Hola morena!!! This is Alberto from Old Oak in Friday the 19th. Do U remember me :). I totally forgot to take your number that evening :) ! Your homepage is really cool, I like it. Jag skulle vilja träffa dig igen för du var en störtskön tjej ju hahaha. As U can see I know some swedish words :). So what do u think, a new evening at Old Oak again!!???

2007-01-30 @ 21:44:54
Postat av: Sanna

HAHAHAHA!!!

2007-01-31 @ 10:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback