Langtan och bocker :P

Igar kvall gjorde jag mina naglar fina, forst tog jag ett varmt bad underbart! Sen titta jag lite pa film, sen laste jag lite innan jag somna vid elva. Men den somnen fick jag inte behalla, fick sms kl tolv som jag vakna av. Blev iofs valdigt glad nar jag insag att det var fortfarande atta timmars somn kvar :D
Men var anda trott i morse :( Hade Brian hela formiddagen, typ sov da. Hehe. Han somna vid 9.20 i mitt kna framfor tv:n. Sen maste jag oxa somnat for sen vakna jag och da var kl halv elva :) Skont var det iallafall. Sen hamta vi Grace kl tolv. Sa gjorde jag appelkaka (igen) efter lunch. Den var valdigt god, och omtyckt :P

Nar jag slutat gick jag till banken for att satta in pengar pa mitt svenska konto, men jag maste tydligen ha ett irlandskt konto sa kan jag fora over pengar sen. Sa jag far val skaffa mig ett snart. Typ nasta vecka. Kan ju kanske vara en bra ide. Ska ju anda vara har ett ar, och A!

Nar
jag kom hem sa lade jag mig i sangen for att lasa lite, assa boken jag laser ar sa bra, men det ar inte som med "isfolket" som jag laste sa fort jag hade tid, men nar jag val laser denna bok sa ar det samma, Kan INTE sluta! Det ar en engelsk bok, som jag fatt av Ursula. Las om ni far chansen! Finns en del tva oxa, som jag ska lasa nar jag ar klar :)

127346-50

Iallafall nar jag last lite, sa somna jag. Shiit vad ar det med mig idag eller? Aja sov nastan fram till middagen iallafall. Och nu ar jag for att citera kara Gok "Ubermatt" At massa mat, det var ju kyckling ;) Sen at vi sjalvklart efterratt + min appelkaka. Tur att jag borjat med mitt halsosamma liv, annars skulle jag ju inte kunna ata en kaka nagon gang ibland, ler!

I morgon ar det annu en dag i jobbets tecken, hela dagen dessutom. Hoppas det ar torrt sa vi kan ga till dammen och mata ankorna :D Eller sa far vi ta bussen in till stan, hmm *hoppas, hoppas!*
Brian har blivit sa stor nu, han sitter i sin stol och ater mat :D Han ar verkligen med hela tiden och skrattar som tusan. Om ett par veckor sitter han nog upp sjalv, Han ar sa go' :)

Haller pa att ta kort hela tiden, har borjat fundera pa min layout till albumet, redan. Har inte ens framkallat bilderna, haha. Funderar pa att typ kanske gora typ olika kapitel for varje manad, och typ :D A vi far se, annu ar det bara ideer, sa vi far se i slutandan. Jag ar ju typen som andrar mig tusen ganger och nagra till!
 
Sitter och skriver med Gunnar pa Msn, en kille fran norrbotten som jag inte kanner haha :D Han ar trevlig iallafall. Och han skickar latar till mig. Bjorn rosenstrom bl.a. Mycket nojd Pyret!

Ah gud vad jag langtar till februari, da kommer Walle, sen i mars kommer brorsan i en hel vecka. Strax darefter kommer nog Sandra och sen kommer Mamoo och Ramona och forhoppningsvis Lasse i slutet april, for att fira min fodelsedag :P Lite frackt att jag, Harriet och Stina fyller ar samma vecka, Lika mycket oxa dessutom, coolt :D Da blir det fest, Harriet kanske inte ar kvar da, men de hoppas vi. Hon ska iallafall stanna till slutet pa mars, sen far vi se vart framtiden pekar :D

I kvall ska jag nog sova tidigt, ar sa trott fortfarande. Ska lasa min bok och sen sova tror jag!
Mikaela & Peter: Har ni fatt tag i prasten? Vore jattekul om jag kunde komma hem till dopet och fa traffa er igen :D Men da behover jag ju nagon som kan sponsra min resa ;) Hor av er!

Har nog bestamt mig nu iallafall, foljer nog med familjen till frankrike i september iallafall for en vecka, sen far vi se. Dom ska vara dar tva veckor. Kanske ar en bra ide att saga till dom att jag vill med? Far gora det nar tillfalle ges, hehe

Jo men om man skulle ta och gora nagot med sitt liv, haha ? Jo men det gor jag ju faktiskt, ar javligt stolt over mig sjalv att klara att bo hemifran i ett annat land. Trodde det skulle bli svart utan Mamoo, men se de funkar. Men nu har jag bestamt mig, nar jag ar klar pa irland, da ska jag flytta hemifran ok mamoo? Ok forsta halv-aret lar jag bo hemma, haha om jag far vill saga :P

Nej nu kommer nog Harriet over sa ska vi prata, se en film eller nagot!
Sa ni far ha en bra kvall, skriv garna en kommentar om vad du gor i kvall..

Pussisar

Foto: www.google.se

Kommentarer
Postat av: Alexandra

O fan det lät ju nice :P jaru jag minns inte själv vad jag fråga.. .*fnissar* minnet är väldigt bra men väldigt väldigt kort :P haha :) Vad skaru hitta på idag då? kramar

Postat av: Stina

Men heeej! Tänk att man skulle hitta dig här... Såg att du hade mig på länkar :) Allt väl? Hörde av mikaela att du bor utomlands eller nåt?

Ta hand om dig *Stina*

2007-01-19 @ 15:18:32
URL: http://stinalee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback