Love actually & Babel

Har inte gjort allt for mycket idag, usch jag ar sa slo :S Gick upp kl nio det var ju bra :D Sen strax innan tio gick Urs ivag sa jag passa Brian. Jag fixa ordning brev att skicka te mamoo, med kvitton! Sen var det dax att mata Brian. Da passade jag pa att kika lite pa tv:n :) Sedan tog vi en promenix ganska lang. Men inte som igar. Nar jag kom hem gjorde jag quacamole som jag skulle ha till lunch. Sen gjorde jag ordning lucnh till Brian sa mata jag honom samtidigt som jag at lunch. Sen diska jag och gjorde ordning. Sa kom Urs och Grace hem, dom hade varit och handlat lite.

Sen vid tva tog Urs med sig barnen och akte ivag sa jag fick lugn & ro ;) Jag la mig och kolla klart pa filmen jag borja med i forrgar Love actually Skitkass film, verkligen! Inte bra alls. Sa se inte den, hehe!
Nar den var slut somna jag lite ;) hehe alltid jag! Men nu ar jag vaken, snart kommer Urs och barnen hem. Sen kommer Dec och da ar det middag :) Sen ska jag bara ligga pa mitt rum idag och slappa ;) Orkar inte hitta pa nagot. I morgon kanske Stina och barnen ska komma och halsa pa :) Det blir trevligt, far vi hoppas! Barnen kanske inte gar ihop :S

Igar var vi pa bio, Jag, Stina & Harriet vi sag Babel det var en extremt kranglig film, det var som att se fyra filmer samtidigt typ. Valdigt knasig, Otroligt demprimerande. Han i kassa sa att den var "sad" jamen det ar ju en del filmer sa vi tog den. Hade vi vetat att den var sa "Sad" hade vi nog valt DiCaprio istallet. Men a den var val Ok, like :P

Oj oj
  En kompis till Urs var precis har och lamna en stol till Brian. Typ en ga-stol men utan jul. Han kan sta i den och snurra runt. Sa finns de massa leksaker runt om. Nu ar han nog glad :D Och idag ska han fa smaka pa potatis for forsta gangen. Som Urs mossat med lite valling, far se om han gillar de. Han gillar ju pulver-maten han far ;)

Vaderprognos: Uppehall :D (peppa-peppa-ta-i-tra) cirkus 7-8c ganska varmt alltsa. Men fortfarande mulet, bara moln sa langt ogat kan na :S men men det ar iallafall inte regn :)

Nej om man skulle gora nagot vettigt, kanske hjalpa Urs med att mata Brian?! Eller lasa en bok? Eller stada mitt rum (de behovs) eller sa hanger jag bara omkring, hehe

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Petra

Käkar du BARA guacamole till lunch??

2007-02-01 @ 08:37:47
Postat av: Sanna

Vada dalig film?? den ar ju asbra!!!

2007-02-01 @ 10:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback