Slappislappi :)

Idag har jag verkligen slappat, hehe. Gick upp vid elva akte hem strax efter tolv :) Nar jag kom hem satt jag en stund pa msn, sen har jag suttit och kolla pa DH hela dagen :D Jag har lagat mat oxa :P Sa nu har jag kollat klart pa alla avsnitt, sa nu ar det bara att vanta pa att fa den andra sasongen. Ni kan ju hjalpa mig om ni vill ?! Ga ner till inlagget dar du kan bli medlem pa gratisgen, bli medlem sa far jag snart boxen :) Endast sju personer behover anmala sig, men ju fler desto battre, for da kan jag aven fa presentkort pa IKEA, 1000:- Assa ni tjanar ju ocksa pa de, for blir ni medlemar sa kan ni ocksa fa en premie, bra va?

Usch har verkligen inte gjort nagot idag. I morgon blir det andra bullar ;) Ska jobba, dock inte sa lange kan jag hoppas pa. Min och Sannas pakt gar bra, vi har inte handlat nagot annu. Hon kopte ett par strumpor, men sant ar nodvandiga saker sa de raknas inte. Hon ville kopa ett par skor, men jag maste ju kolla pa dom forst hehe. Men sen gjorde hon en pakt med danskarna att om hon stada deras badrum sa far hon skorna fran dom. Sen bestamde hon, eller dom var med pa de. Att om hon stadar deras badrum en gang i veckan sa far hon ett par skor i manaden :) Shiit vilken bra deal. Jag skulle mer an garna gora de. Tank er ett par skor i manaden, gratist :) Kan de bli battre?! knappast!

Alskar skor, alla sorter. Men klackar ar bara sa :D underbart! Har kommit pa en ganska marklig sak med mig, i somras jag hade kopt typ tusen par sommar skor, ok inte tusen men kanske tio. Men pa sommaren alskar jag att ga barfota. Gor det mest hela tiden, kor bil utan skor, stranden, graset :) Tank er, kanna de mjuka varma graset mot fotterna eller en underbar het sandstrand, later de inte underbart? Drommer mig bort till sommar, sol, party pa stranden :) I wane have sex on the beach - teaspoon ar inte den laten bara for bra?! eller tomas ledin, och ingen sommar utan Halmstads parlor, Gyllene Tider :D For att citera Lisa, "Gyllentider is the shit" ;)
Ah Ge mig sommar NU! :) Garna midsommarfirande oxa, tihii

Gud, shiit. Assa jag och Stina har varldens ide, lovar. Vi ska lana Johans bil och bila hem till Sverige pa midsommar, Inget bestamt. Johan sa att det var ok. Men vet inte om han skamtar eller, a men iallafall det vore fett kul :) Eller hur Stina? Assa bila till Sverige, fran irland. Vilken grej. Och dessumtom fira midsommar i Sverige, kan de bli battre? Midsommar ar bara for underbart! Dromma kan man ju alltid ;)

                           



bilder: http://www.google.se

Ah, nu langtar jag verkligen efter sommaren, sommaren ar latt den basta arstiden, tycker jag. Vad tycker du?

Sitter har och funderar pa om jag ska ata nagot, eller ta en dusch. Hmm svart val. Kan inte bestamma mig, behover gora bada sakerna tror jag. Eller assa jag maste duscha och jag ar hungrig. Sa vilket ska jag gora forst. The big question ;)

Massa Pussisar
Love you all back in Sweden, and I LOVE Sweden :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback