Sovmorgon :):) & Spöken :S

Igar borja jag inte jobba foren typ halv tre. Fatta va underbart. Gick upp vid typ tolv tror jag, ler. Ska ga upp tidigare eller vill ga upp tidigare men ids inte. Iallafall sen borja jag inte foren halv tre. Och da hade jag bara brian. Fram tills jag borja gjorde jag typ inget. Flot omkring har hemma ;)
Sen hade jag bara Brian fram till ca halv sex. Var da ute pa en promenix i ca fyrtio minuter :) Skont, det var underbart vader igar en kort vaderprognos: Solen sken, uppehall hela dagen. Bla himmel, lite kallt. Ca. 4.7c

Vi har alla borjar pa diet sen i forrgar. Vi kakar pa point nu, sa inga feta saker har inte.. Gar val inte superbra for mig, hehe. Ni som kanner mig vet att jag ar svag for mat, hehe. Men jag behover inte ata pa point direkt. Men det ar lika bra, sa mycket godis jag proppat i mig. Iallafall det gar bra till middagen men pa dagen gar jag och ater kakor och dyl. Maste verkligen skarpa mig!
Till tea-time kom Harriet och overraska oss, haha. Blev ratt paff nar du kom in gumman! Jag hade skrivit pa msn pa dagen och fragat om hon kanske ville komma over pa kvallen. Sa da kom hon bara, hehe. Det var trevligt iallafall :D Vi satt bara och tjota i mitt rum, typ. Sen nar hon akt hem kolla jag pa Desperate housewives tredje sasongen gar ju pa Tv:n nu :)

Sen skulle jag ga och lagga mig. Lag i min sang och lyssna pa min mp3, sa sag jag att nagot borja blinka sa jag vande mig om for att ta min mobil (trodde att det var den) men nar jag vander pa mig ser jag att min DVD-spelare star och blinkar. Den har alltsa satts igang, och kontrollen ligger i fonstret. Wierd! Blev ganska confusied anyway, skulle da kolla vad klockan var tankte kolla pa min svenska mobil for da kan jag bara ta bort en timme (Den ar fortfarande installd pa svensk tid) Iallafall det var den inte langre, den ar andrad till irlandsk. Pa dagen var det svensk tid och jag har inte andrat de. Ingen har rort min mobil. Knas!

Sen somna jag iallfall, och mitt i natten fick jag sms fran nagon som sakna mig :) Va glad man blir. Borjar inte jobba foren efter lunch idag, da ska jag ha Brian, soft! Sa jag gick inte upp foren elva, haha. Gott me sovmorgon ler. Skulle egentligen till frissan idag och ta ut mina extension men det far bli nasta vecka. Vet inte varfor Urs kom in i morse nar jag sov och sa de. Hangde inte riktigt med pa vad hon sa. Uppfatta bara att jag far ga dit eftet helgen. Trott, Ja!

Ska passa pa att stryka sen nar jag  har Brian. Orka inte gora det igar. Var inte sa mycket heller for den delen! Sa det far bli idag, kanske ska stada lite oxa. Hmm vet inte. Orkar jag? Ta en promenix kanske. Det visar sig!

Imorgon och fredag ar de heldag som galler, sen pa fredag ar de utgang och lordag ska jag jobba kvall. Sanna eller Harriet kanske gor min sallskap vi far se. Vore ju kul istallet for att sitta sjalv :)

Grattis Sandra! till korkortet, fan va kul for dig!

Mamoo jag visste att Sandra fatt kortkort, hehe. Ring pa bara, ler :) Ska ut pa fredag och lordag jobbar jag kvallen. Halsa Lasse! Va duktig du ar som stadar bilen :)

Petra jo vi ska val ut och resa, men vi ar panka just nu! Jag har en massa rakningar att betala. Men i framtiden kommer vi resa och da blir det Dublin. Visst kan jag kopa den till dig, om jag hitta affaren ;) Mitt lokalsinne, hehe!

Vaderprognos: Lite mulet, men solen skiner. Uppehall (men det ar bara fm an sa lange) 6.3c tror jag mataren visa.

Nej nu far jag ga ner och ta lite lunch, sov sa lange att jag inte at nagon frukost :D

Puss o hej

Kommentarer
Postat av: EmmaMaria

Hej Pyret det var ju ett tag sedan.. jag vet inte ens som du minns lilla mig. men det är i af EmmaMaria engelbrektsson:P
Ha det fint..

Postat av: EmmaMaria

=) jag var inne på Alexs sida och såg att du hade skrivit där:) så jag tänkte att det var ju ett tag sedan:)
jag har det fint, bor i gbg och läser media. 0703625121 du kan ju smsa mig:) hur går det med sången annars?:) hoppas fint.//Kram EmmaMaria

2007-01-25 @ 20:59:56
URL: http://klischco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback