Ännu en helg

Jag och Stina åkte ju ner till mobile i fredags och softa, först åkte vi till tesco och handla middag bestående av: morotsstavar, gurkstavar, hotta-chilli-chips, vin, bröd ;) och gelé björnar och dinosarier. Och quacca. Vi åt och kolla på film, sen satt vi och prata en stund innan vi hoppa i sängen.
Jag var jättetrött på lördagen så efter frukosten vid elva tiden gick jag och somna om, stackars Stina fick underhålla sig själv. Jag sov nog fram till ett ungefär. Sen gjorde jag mig ordning och vi åkte ner till Sandra, som inte var hemma. Så vi åkte in till stan och Stina köpte sig en bikini. Sen åkte vi till mig och softa en stund innan vi åkte och hämta Mark och körde honom till stan. Och sen hem till mig och softa lite mer, och fixa ordning oss. Och börja dricka :P Sen bar det av in till stan med buss. Mötte upp Sandra och Laura i stan på clevers som har bytt namn till typ: Cavanaghas, eller något. Sen gick vi till Platos, men Sandra och Lauren gick till Cubins. Vi gick vidare till Old oak, där vi som stammisar fick gå före HELA kön, hehe. Det är ÄG :) Sen gick vi till Crane Lane och stanna inte så länge, gick istället till donke och sen gick vi hem till mig och sov :)

På söndag vakna vi runt tio, slängde på en film, efter den fixa vi brunch: Äggröra, bacon, toast, gruka, tomat, korv, annanas, juice och the :) Vi åt i sängen medans vi kolla på film. Vid två gick vi upp ur sängen :) Åkte till blackpool och bytte Stinas överdel till bikinin, eftersom den var för liten. Sen käka vi middag där och sen åkte vi bara runt lite och kolla. Så åkte vi hem till mig och gjorde inte så mycket utan Stina åkte hem sen så småningom. Och i går Måndag jobba jag, på eftermiddagen var jag med Urs och barnen ute i mobile en sväng. Sen grilla vi när vi kom hem. Det var supergott! Vädret var underbart.
Efter middagen och tre glas vin kom Stina över och vi skulle gå på bio, men det blev för sent. Var inga som gick typ. Inget intressant iallafall, så vi köpte lite godis och satte oss och myste vid floden. Sen körde vi VPS och sen hem.

Idag jobbar jag, har jobbat hela förmiddagen och snart ska vi åka och bada allesammans :) Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Mamoo

Hej hej lilla gumman äntligen skriver jag på din blogg. Har ju jobbat så himla mycket med kollo men nu skall jag vara ledig ända tills i morgon skall jobba med Ramona till torsdag sen kommer Lasse och löser av mig och jobbar till fredag då åker vi till Stockholm och lyssna på Rod stewart de jag fick i födelsedags present av er mina underbara barn. Tack så mycket.Det skall bli jätte kul. Vad du är duktig med att fixa och baka samt ordna så allt blir så bra för er på Irland, de kan skatta sig lyckliga din familj som fick en sådan duktig aupair som du.Skall snart gå och lägga mig är lite trött. Jag och lasse har varit ute och Tältat en natt det var jätte skönt trots det dåliga vädret, vi kan förgylla vardagen ändå. Sköt om dig BamseKramar Från Mamma och Lasse. LOVE YOU

2007-07-17 @ 22:02:48
Postat av: Piba

Hej Pyret...Lev ditt liv som du vill...jag vill inte bli osams med dig eller dina syskon, men han har väl kanske inte vart den perfekta pappan...jag har ju lite erfarenhet av att inte ha någon pappa...så ös på för fan...du kommer alltid va goa, glada Pyret för mig...Kram Piba

2007-07-17 @ 22:37:17
Postat av: Piba

Hej hjärtat.X-mamma här från Pibas dator hemma i Grästorp.Härligt att va hemma igen och träffa mina pojkar.vill bara säga..låt honom INTE trycka ner dig.du och Ramona har varit där hela tiden.ocH VAD har han gjort...jo..varit till Grästorps kommun och gjort bort sig..och så vidare.Vi vet ju vad han sa där.Tyvärr så hade han ju inga pengar till att gå vidare och undersöka alla sina 6 barn.Bara dig och Ramona för att ni var under arton och då var kommunen tvungen att bekosta det.Och sen har han mage att kritisera DIG och Ramona för att ni INTE kontaktar honom.VA:!!!!HUR KAN HAN LEVA MED SIG SJÄLV??????? NÄR ska HAN vakna upp och se att man ALLTID själv är ansvarig för sina handlingar och gärningar..Om du ger till någon får du alltid tillbaka men om du bara tar och tar får du aldrig något tillbaka..Han är en som bara tar..och tycker synd om sig själv..Både du och Ramona är MYCKET starkare än vad han någonsin kommer att vara/bli..Håll huvudet högt hjärtat..Love u...X-mamma

2007-07-17 @ 23:24:56
Postat av: Ems

Hej älskling..
Svarar nu på ditt inlägg i min blogg.. men jag håller helt med Lena´s inlägg ovan.. om han "den dära"..
Det är okej med mig söt, men jag är väldigt trött och nere.. men men.. kommer väll upp igen sen.. jobbar mycket och sover mindre.. men det ger pengar.. :) Jag flyttar den sista juli.. så det är snart :) Har valt tapeter och allt, så hela lägenheten ska renoveras.. ja, förutom badrummet, men det får duga.. :)
I helgen är det fallens, och du är fan inte hemma.. du får ta och flytta hem nu.. ;) Så vi kan göra det vi planerat i framtiden.. :p och mer planer får de bli.. höhö.. ;)
Love you my girl! <3
/Din Emelie

2007-07-20 @ 15:00:04
Postat av: Anonym

Tänk om alla som skriver kunde lära sig att ta reda på alla fakta i målet. Det måste vara skönt att bara höra en version och sedan säga att så är det. Att ett mynt har två sidor förstår inte dessa, men vänd på myntet å se vad som finns. EN SANNING KANSKE. X-mamma du tror det du vill tro andra tar reda på. Jag tycker inte synd om mig utan jag har erhållit ett mycket rikt liv fyllt med så fina vänner RIKTIGA VÄNNER inga falska. En som var med.

2007-07-21 @ 08:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback