Förkyld :S

I söndags var det jag som fick gå upp med barnen. Brian vakna vid tre och jag tog in honom till mitt rum, sen sov han till strax efter sex. Jag gick ner, värmde flaskan, gick upp till mitt rum, han åt och jag sov :P Sen somna han också så gick vi upp vid sju. Satt vid Tv:n en stund sen kom Grace ner och vi hade frukost, sen städa jag lite medans Brian sov och strök massa tvätt och vek kläder. Sen vid halv elva åkte vi till mahon point, och när vi kom tillbaka efter en timme hade Urs precis gått upp, haha. Strax efter kom Dec och vi hade lite lunch. Sen hoppa jag in i duschen och fixa mig, eftersom jag var bjuden på middag hem till Stinas familj. När jag kom till henne var dom inte hemma. Bara Frank som packa resväskorna. Stina och hennes familj kom typ efter en kvart, och strax efter kom Yvonne och barnen. Men vi åt inte fören typ fem tror jag. Det var förrätt och varmrätt och efterrätt, och sen Te och kaka, herregud.

Sen spela jag lite Tv-spel med barnen. Och vid åtta tänkte jag åka hem, men då ringde min mobil. Det var syrran, men sen skulle mamma prata också, och sen frigolitpappa, och sen "lillebror" Mattias. Så jag satt i telefon en timme. Sen tänkte jag åka hem strax efter men Yvonne sa "jag ska gå och duscha nu och när jag kommer ner igen så kommer du vara kvar" She knows me, jag var kvar efter en halvtimme. Och åkte inte hem fören kvart över tio. Var hemma strax innan elva och i morse vid åtta var jag helt DÖD :S Hade ont i halsen och var snuvig. Så vid halv nio, när Brian börja bli trött gick jag upp på mitt rum med honom för att sova, men han ville inte. Så efter typ en halvtimme gick jag ner och lade honom i vagnen och han somna på två minuter, och jag med på soffan. Sov till tio då Urs ringde men somna om. Vid halv elva vakna Brian så jag lade honom bredvid mig i soffan så kolla vi på Tv:n men båda somna visst och sov till elva, oops :) Sen var jag lite piggare!

Plocka ur diskmaskinen och vek lite kläder, sen plocka jag ordning lite och klädde mig. Sen gjorde jag lunch och vid ett kom Urs och Grace hem. Vid två åkte dom för att handla och jag satt och kolla Tv, men vid tre gick jag in till stan. Kika lite. Sen tog jag bussen hem, för det börja regna lite smått och jag ville inte bli mer sjuk. Men det var dövarmt idag. Jätteskönt! När jag kom hem satte jag in potatisen i ugnen och sen duka jag fram på bordet innan Urs kom hem. Sen när Dec kom hade vi middag och sen softa jag framför Tv:n och nu är jag här. Helt död, är verkligen förkyld nu :S

Ska kolla om det är något på Tv:n, annars ska jag lägga mig och läsa och sen SOVA tidigt. Jobba i morgon. Har bilen så jag åker kanske någonstans med barnen OM jag orkar, kanske kan åka till Ita. Undra om hon jobbar i morgon?!
That´s all folks ;) XX

Kommentarer
Postat av: Emelie

Saknar dig!!!

2007-07-23 @ 22:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback