Igår, Idag, i morgon :)

Igår jobba jag och efter det, låg jag i min säng och läste och sov hela eftermiddagen :) Efter middagen åkte jag till Mahon point och gick på bio med Stina. Vi såg Captivity, var dock inte superbra. Handlar om en brud som blir kidnappad och hålls fången i ett rum. Han drogar henne emelanåt och tvingar henne till olika saker. Den var från 18år så vi trodde den skulle vara SUPER bra, och en riktig skräckis. Men det var inte så mycket skräck över det hela, mest äckliga saker. Rått som vi säger!
I morse gick jag upp vid kvart över åtta, Urs var hemma men skulle STORSTÄDA hela huset så jag softa ganska mycket innan jag tog med barnen ut till Stina. Vi måla lite, lekte på baksidan och käka lunch. Innan vi åkte hem igen, till ett rent hus :) Urs tog med barnen till någon vän så jag kolla på film "Yrrol" och läste lite, och jag somna igen, hehe. Sen kolla jag lite på Tv innan Urs ringde och bad mig fixa lite med middagen. Sen kom hon och barnen hem, och vi fixa middag och käka, sen kom Dec. (Alltid han som är sen, hehe) Iallafall sen har jag kollat på Tv och läst :) Såg på Extreme makeover, home edition. Den är så bra, gråter nästan jämt. Man blir ju helt rörd av alla dom hjälper. Så nu sitter jag här, ska snart gå upp och lägga mig och läsa lite mer i min bok. Läser Ralphs party av Lisa jewell. Den är superbra! LÄS, för guds skull. Eller iallafall för min ;)

I morgon ska Urs till weight watchers och sen skulle hon någon mer stanns så jag ska ta med barnen till Urs syster, Helen. Ita passar dom i sommar och hon kan inte åka någonstanns eftersom hon inte har bil. Så det är lite småtråkigt att sitta ensam hemma med två barn. Så jag ska dit och liva upp huset lite med mina små bustroll :)
Har jag förresten berättat att Brian börjat krypa? Japp han börja när jag var hemma och fira midsommar. Så nu är det full fart hela dagarna, han kryper runt och ska SE ALLT, han är så söt. Han har fått en tand till oxå, så nu har han tre där nere, och tre stycken är påväg upp där uppe :) Ibland känns det nästan som att det är mina barn, eller det är ju MINA, precis som barnen på LANE :) Gud vad jag saknar dom! Och Grace är så söt :) Mina sötpluttar, lätt att jag ska kidnappa dom när jag flyttar hem till Sverige, hehe.

Boken kallar, Pyret pyret pyret LÄS mig! :) Hörs en annan dag! Och KOMMENTERA nu va!? PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback