Onsdag 4Juli

I morse gick jag upp tidigt :) Klockan åtta steg jag upp och tog på mig kläder. Sen gick jag ner med Brian och gjorde hans flaskor och tömde diskmaskinen. Sen körde jag och Grace, Dec till jobbet. Var tillbaka vid nio tiden, då hoppa Urs in i duschen, och jag åt frukost. Sen hoppa jag in i duschen och efter det tog jag barnen till Helen så dom kunde leka lite. Var där fram till lunch och sen åkte vi hem och åt. Strax efter kom Urs hem, jag vek lite kläder och strök innan jag åkte iväg till Mahon point och kika lite, tänkte köpa lite saker. Men kom hem tomhänt istället, eller jag köpte mjöl och lite sånt. Tänker baka bullar i morgon förmiddag :D

Nu sitter jag här och väntar på, Ja vad väntar jag på!? Ingen aning :) Jag eller Urs ska hämta Dec på jobbet snart. Sen blir det middag och efter det ska jag ut till Stina. Hon tyckte vi skulle mysa på hennes rum ;) Du & Jag, bruden! I morgon jobbar jag hela dagen, så det blir nog bak på fömiddagen och på eftermiddagen åker jag kanske till Helen igen med barnen och leker lite. Eller kanske till Stina, eller Nina. Vi får se vad Grace vill :) Nej nu ska jag leka lite med Brian :) Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback